פרטי התלונה

תלונות בנק הפועלים

תלונות בנקים

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה בנק הפועליםשעות פתיחה בנק הפועלים גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טעות בהעברת כספים נושא התלונה:
דוד יהודה שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
בן יהודה 217 תל אביב כתובת:
נמל ת"א סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ביצעתי בטעות העברת כספים לחשבון אחר. הכספים בפרטי העברה מצויינים במפורש שנועדו לתשלום מיסי וועד הבית.
מאחר ואני שוהה בחו"ל שלחתי תצהיר, באמצעות חברת הוועד למנהל הסניף שהכספים מיועדים לחשבון הוועד.
חברת הוועד פנתה לסניף וזה מה שנמסר לה:
הי דוד,
הייתי בבנק, דיברתי עם אחד מהמנהלים, ונאמר לי כך:
אתה צריך לפנות אל הבנק שלך, ממנו הועברו הכספים. תסביר לבנק שלך שהיתה טעות בהעברת הכסף פעמיים למספר חשבון לא נכון, למרות ששם המוטב היה נכון. תמציא להם את כל פרטי ההעברות, הדרך בה בצעת את ההעברה, תאריכים, סכומים וכו'.
סניף הבנק שלך צריך לשלוח פנייה אל סניף הבנק שלנו - בנק הפועלים סניף הנמל 674 (שבו נמצא חשבון ועד הבית מיכה 14 שמספרו הוא ******), ולבקש מהבנק שלנו להעביר את הכסף (סך של 540 ש"ח) מהמספר השגוי שהוא ****/48 אל למספר החשבון הנכון שלנו.
בשלב הזה הבנק שלנו - לאחר שיקבל בקשה מהבנק שלך, יפנה לבעל החשבון שאליו הועברו הכספים, ויבקש ממנו להעביר אותם לחשבון של ועד הבית. אם האדם הזה יסרב - אתה צריך להגיש נגדו תביעה .
המנהל בבנק לא יכול לומר לי על שם מי החשבון אליו העברת את הכסף, אבל אישר שיש בעל חשבון כזה בבנק הפועלים בסניף שלנו, (היה מוכן לומר רק שלרועי אין חשבון כאן) והוא מאמין שכאשר תגיע פנייה מסודרת על פי הנוהלים מהבנק שלך - ניתן יהיה לסדר את העניינים.
אז השלב הבא הוא פנייה שלך אל הבנק שלך, כפי שכתבתי.
לדעתי מן הראוי היה שהסניף היה פונה קודם לכן ללקוח שאולי בתמימותו לא הבין את מקור הכספים ומבקש מהלקוח או להחזיר לי או להעביר לוועד, במקום לסבך את העניין ולגרום לי לעוגמת נפש.
והיה והלקוח יסרב אני מבין את הדרישה לפנות לסניף.
אני כרגע בחו"ל ולא יכול לענות לטלפונים.
עוגמת נפש סוג הנזק :
פניה ללקוח שהכספים הועברו אליו בטעות ולנסות לבקשו להעבירם חזרה פתרון נדרש :

בנק הפועלים שירות לקוחות

, תגובה:
דוד יהודה שם ותפקיד:
קבלתי תשובה מאד לא ברורה ולא מובנת. להלן התשובה

שלום רב,


נציגת הועד הונחתה בסניף.


באפשרותך להתקזז עם הועד אליו העברתי הכספים למועדים העתידיים ולהעביר כספים לועד הבית השני.
תגובה:
לא ברור איזו נציגת וועד. לנציגה שלי אין מושג על מה מדובר.

אבקש שישלחו שוב תשובה ברורה ומנוסחת בצורה מובנת,
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה