פרטי התלונה

תלונות בנק הפועלים

תלונות בנקים

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה בנק הפועליםשעות פתיחה בנק הפועלים גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טופס הוראת קבע לא מטופל - ואי הודעה נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏27 ‏פברואר ‏2014 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
שער העיר ירושלים כתובת:
698 סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך14\1\26 מסרתי לפקיד הבנק טופס לתשלום הוראת קבע עבור תשלומי ארנונה שוטפים. נאמר לי כי עליי לחזור כעבור שבוע ימי עסקים בכדי לאסוף "אישור הוראת קבע". חשוב לציין כי לא ביצעתי תשלומים באמצעות הוראות קבע בעבר. כשבוע לאחר מסירת הטופס , הופיעה תנועת חיוב תשלום ארנונה בעו"ש שלי לכן מכאן הנחתי שהכול טופל כשורה וכי אין מקום לדאגה. בשל עומס בחיי היום יום , חזרתי לבנק כשלושה שבועות לאחר מכן, פניתי לאותו פקיד לו מסרתי את טופס הוראת הקבע וביקשתי את "האישור" שאמר לי לחזור לקחת. הפקיד טען שהוא לא אמר לי לחזור לקבל "אישור" כזה ושאם יש חיוב כפי שאני טוענת , "אין בעיה כנראה " . התעקשתי בכל זאת לקבל את אותו אישור או אסמכתא כלשהי שתראה שהכל תקין. לאחר מס דקות של חיפוש אחר תנועות של הוראת הקבע בחשבוני , נאמר לי כי "אין לי הוראת קבע". שאלתי כיצד זה יכול להיות אם היה חיוב? והתשובה שקיבלתי היא שלפי מה "שהוא רואה" במחשב שלו - החיוב חזר. ז"א - שהגשתי טופס להוראת קבע חודש לפניי כן , הטופס כנראה לא נשלח או שהיתה בעיה כלשהי בהעברה שלו , החיוב "חזר", ואף אחד לא טרח לעדכן אותי בכך. הופניתי לבנקאית בכירה יותר (כך נאמר לי) על מנת שהיא אולי תמצא פתרון לתעלומה. זו הסבירה שהבעיה עם טיפול לקוי בהוראות קבע "מוכר לה" וכששאלתי מדוע לא הודיעו לי שהחיוב חזר או שקיימת בעיה כלשהי עם הוראת הקבע שלי , היא הטילה את אחריות הטיפול הלקוי על "המוקד" ( מזה בכלל??) בטענה כי באחריותו ומתפקידו לאשר הוראות קבע , ולא תפקידם של פקידי הבנק......... לטענתה הפקיד שטיפל בי עשה את עבודתו כראוי. התבקשתי לשוב לעירייה,לאסוף טופס הוראת קבע חדש, לחזור לאותה פקידה "בכירה" שהציעה כעת לשלוח לי את הוראת הקבע החדשה "על המקום" (כך אמרה) על אף שזה "אסור לה" (כפי שטענה קודם). ובנוסף לכל- עיריית ירושלים תגבה ממני 20 שקלים בגין החיוב "שחזר" ! זו לא הפעם הראשונה שאני נתקלת בשירות חסר אחריות כזה מצידו של הסניף. בושה גדולה. נאלצתי להתרוצץ יום שלם בין הבנק לעיריית ירושלים. נאלצתי לשלם עמלה בסך 20 שקלים בגלל טיפול לקוי של עובדי הבנק!!! ופספסתי יום לימודים באוניברסיטה!
עוגמת נפש סוג הנזק :
נזיפה במנהל הבנק ובבנקאים, ופיצוי כספי על עוגמת הנפש ובזבוז הזמן שלי פתרון נדרש :

בנק הפועלים שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה