פרטי התלונה

תלונות בנק הפועלים

תלונות בנקים

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה בנק הפועליםשעות פתיחה בנק הפועלים גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
סחבת והערמת קשיים בנוגע לסגירת חשבון נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏10 ‏אפריל ‏2014 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
ארצי כתובת:
סניף נתניה(612) וסניף ב"ש(668) סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ביום חמישי ה10.4.2014 אני ובת זוגי ניגשנו לסניף בנק הפועלים בנתניה ,סניף הרצל ,612, במטרה לסגור חשבון(ברשותנו שתי חשבונות נפרדים). לאחר המתנה ארוכה קיבלה אותנו צפנת שליט, כאשר אמרנו לה שאנחנו מעוניינים לסגור את החשבונות שלנו התחיל במסע התשה ארוך מייגע שכלל סחבת, דיסאינפורמציה והעלמת מידע מגמתי,מבחינתי הקש ששבר את גב הגמל היה הטיעון האבסורדי שבכדי לסגור את החשבון שלי אני צריך לגשת פיזית לסניף האם שלי שנמצא בכלל בבאר שבע. בשלב הזה אני כבר הייתי מאוד מתוסכל ודרשתי לדבר עם מנהל, סגנית המנהל קיבלה אותי ורק לאחר וויכוח סוער הואילה בטובה להתקשר לסניף האם שלי בב"ש (סניף הנשיאים 668)בטלפון שוחחתי עם סגנית המנהל בב"ש ודרשתי ממנה לשלוח את הטפסים הרלווטים לסניף בנתניה כי אין שום סיכוי שאני נוסע לב"ש! הגברת בתחילה סרבה הסגנית לשתף איתי פעולה ואמרה לי שהיא לא מוכנה לשלוח אותם,ובסופו של דבר נאותה לשלוח אותם רק אחרי שהתווכחתי איתה,סגנית המנהל אמרה לי שהטפסים הרלוונטים ישלחו מסניף האם שלי ויגיעו ביום שני 14.4 לסניף הרצל בנתניה. לסיכום: לקח לנו שעתיים שלמות ומייגעות רק כדי לסגור את החשבון של בת זוגיי ולשכנע את הפקידים האטומים לשלוח את הטפסים לנתניה!! אנחנו מוחים על היחס העויין של הפקידים וההנהלה הן בנתניה והן בב"ש, כמו אנחנו מוחים על הסחבת והדיסאינפורמציה של גברת צפנת שליט.
הפסקת הסחבת והערמת הקשיים לאלתר! פתרון נדרש :

בנק הפועלים שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה