פרטי התלונה

תלונות בנק הפועלים

תלונות בנקים

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה בנק הפועליםשעות פתיחה בנק הפועלים גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עלבון ופגיעה נושא התלונה:
דהן חיים שם/כינוי:
‏יום חמישי ‏24 ‏יולי ‏2014 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
ארצי כתובת:
תיאור הבעיה:
לכבוד:

שלום רב!


הנדון:העלבה ופגיעה בלקוח הבנק

שמי ענבל *****ת.ז 33***775 מס' ח-ן 50***6 סניף 7*8 בנק פועלים במגדל העמק.
פלאפון:0527***208 .050***7210

ביום ה' בתאריך 24\7\14 נגשתי לסניף בכדי לקבל את כרטיס האשראי שהזמנתי' הגעתי לסניף ולקחתי לי מספר בכדי להמתין לתורי כמו כולם. ראוי לציין שכמוני חיכו עוד הרבה אנשים אחד על כיסא גלגלים, ועוד סתם עמך שישבו זמן ממושך וחיכו לתורם. והנה לפתע נכנסות שתי נערות צעירות שפגשו בתוך המחכים את חברתם הן היו מאוכזבות מכמות האנשים שעליהן לחכות, אבל חברתן הודיעה להן שאין להן מה לדאוג הן תכנסנה אתה והפקידה תטפל בהן ובה.
לא יכולתי לסבול את חוסר האנושות הזו שבאה על חשבונן של אנשים שמחכים למעלה מחצי שעה ויותר ובניהם כאמור מבוגרים ואחד שיושב על כסא גלגלים. נגשתי לפקידה והתלוננתי בפניה על חוסר האנושיות, היא לא התייחסה והמשיכה ללגלג ולצחוק איתן. ביינתים הגיע תורי ונכנסתי לפקידה שליד. קיבלתי את הכרטיס וטרם הספקתי לחתום על האישור בקבלת הכרטיס, והנה הגיח מהצד איש ששאל לפשר הצעקות והבאלגן, הסברתי לו בטוב טעם שלא ייתכן שישבו זקנים וצעירים שיחכו למעלה מחצי שעה ובכרטיס אחד נכנסות שלושה בנות. אותו האיש הסיר את משקפיו התקרב לפני ואמר לי בזו הלשון: "לא מתאים לך תסגרי את חשבון הבנק שלך". הדברים שאמר לי אותו האיש פגעו בי מאוד, נפגעתי מהיחס והגישה, החלטתי שאני עושה מעשה. הוצאתי מהתיק את כרטיס האשראי שעתה קיבלתי, שברתי אותו לעניו ואמרתי לו:"כרצונך! אני אסגור את החשבון אבל אתך אבא חשבון במקום אחר. הרמתי טלפון לבעלי ממרמרת בבכי על העלבון הנורא, סיפרתי לו על כל הנעשה. לאחר התייעצות עם גורמים גבוהים וחשובים מאוד, התבקשתי לחזור לבנק לבקש את שמו של האיש ואת תפקידו בבנק. חזרתי לבנק ונדהמתי לראות שאיש המדובר, הוא לא אחר מאשר זאב יפת מנהל סניף בנק הפועלים במגדל העמק. פניתי אליו בשנית ואמרתי לו תתבייש לך, אתה בתור מנהל הבנק, מבקש מלקוחה לאחר 17 שנה, עם משכורות וחסכונות ביותר, לסגור את חשבון הבנק.
ביום שישי למחרת כבר פתחתי חשבון בבנק דיסקונט את החסכונות והמשכורות כבר אעביר בהמשך.

חבל מאוד שכזה יחס נותנים ללקוח בנק ועוד יותר חמור שמדובר במנהל הסניף {אני בטוחה שאם אחד העובדים היה מתנהג בכזו צורה מנהל הבנק היה נוזף ואולי היה מפטר אותו}
פונה אני אליכם בכול לשון של בקשה אנא מנעו עוגמת נפש ללקוחות הבאים [אולי היו ולא התלוננו...]
העתקים:
• מפקח הבנקים בבנק ישראל
• נציב תלונות הציבור

נ.ב בשיחה עם עורך אחד העיתונים באזור, נתבקשתי להעלות את כל הסיפור על כתב בכדי לעשות כתבה עם תגובה מהבנק, לע"ע אני לא עושה את הצעד עד שאראה איך טופל הנושא.


בתודה
חיים וענבל ***

עלבון סוג הנזק :

בנק הפועלים שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה