פרטי התלונה

תלונות בנק הפועלים

תלונות בנקים

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה בנק הפועליםשעות פתיחה בנק הפועלים גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוי וזלזול בשמן ובכסף של הלקוח נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
ארצי כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום לכם,
אני לא יודע אם אתם הכתובת אבל אתם עם הכח שלכם יכולים להיות הכתובת...

היום הגעתי לבנק הפועלים סניף שערי העיר בירושלים לעשות פעולה פשוטה שדורשת אישור מהסניף שלי 'סניף בית וגן-213',
כשהגיע תורי המתנתי כמעט שעתיים לאישור של פקיד בסניף שלי, בתחילה אמרו לי, שהם לא יכולים להתקשר הם שולחים הודעה ואז הם מאשרים, אבל האישור לא הגיע ולא מסיבה מסויימת פשוט הם לא ענו לטלפון ולא טרחו לענות לא לטלפונים ולא למיילים ששלחו להם שעתיים ואני מפסיד כסף בשמן הזה ומשנה תוכניות והכל כי המתנתי לאישור,
אחרי יותר משעה של המתנה התקשרתי לפועלים בטלפון שם ענו לי בתוך 25 דקות וגם שם הפקידה ניסתה לתפוס את הסניף אחרי בערך רבע שעה ענו לה, וכשאני מתחיל לחהתלונן על הזמן שאני ממתין אומר לי הפקיד הנה נאי נותן לך אישור...
וזהו, אין מה לעשות. הזמן שלך לא נורא, העיקר בסוף קיבלת אישור.
העיקר אנחנו מתקדמים 'להיות ראשון זה מחייב'.

למה אני כותב את זה כי אחר כך שמעתי פקיד אומר למישהי אחרת על סניף אחר, יותר מהר לנסוע לסניף שלך ולחזור מאשר עד שהם יתנו אישור.
זה הנוהל החדש של בנק הפועלים שהכל מתבצע דרך הודעות מעוות את היושר והשירות שאמור בנאדם לקבל.

תפרסמו את זה אולי זה יגיע לאנשים הנכונים.
כספי סוג הנזק :
מענה מהיר באופן מיידי לדרישת אישורים פתרון נדרש :

בנק הפועלים שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה