|
|
|
|
|
|
אי התאמה בין השעות המופיעות באינטרנט לזה של הסניף ובעיה בלקיחת תורים |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
אבן גבירול 1 תל א |
כתובת: |
המאספים |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
1. לא ברור כיצד לקחת תור לבנקאי מהבנקט. אין שום שלט מכוון ואתה נאלץ לחכות הרבה זמן סתם בתור בגלל שההסבר פשוט לא קיים.
2. השעות פתיחה שמופיעות באינטרנט אינן חופפות את שעות הפתיחה של הבנק.
|
תאום בין האינטרנט והבנק ושילוט ברור כיצד ומאיפה לוקחים תור לבנקאי. |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
בנק הפועלים שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|