|
|
|
|
|
|
זילזול ובזבוז זמן |
נושא התלונה: |
אזור אילת |
אזור: |
ארצי |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
קבעתי פגישה ליועץ השקעות ליום ראשוןה-31 במאי 2015 ב-8:30 (שעת הפתיחה של הבנק) הפגישה נקבעה שבועיים מראש! כשפתחו את הבנק עליתי אל היועץ והיו אצלו אנשים. ניסיתי פעמיים לשאול מה קורה ואחרי רבע שעה הוא התייחס ואמר שהוא בכלל לא יודע על הפגישה. אחר כך הוא הסתכל במחשב וראה שיש לנו פגישה אצלו אז כדי להמשיך בפגישה שלו הוא נפנף אותנו שנלך בינתיים להחתים טפסים למטה אצל הפקידות (דבר שגם הוא יכול לעשות בלי שנחכה בתור שעות)התייאשנו והלכנו אחרי חצי שעה המתנה.
|
|
|
|
|
|
|
|
בנק הפועלים שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|