פרטי התלונה

תלונות בנק הפועלים

תלונות בנקים

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה בנק הפועליםשעות פתיחה בנק הפועלים גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
Unprofessional behavior of bank representative-Diana Asraf נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏11 ‏נובמבר ‏2015 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
ארצי כתובת:
639 סניף חברה:
תיאור הבעיה:

הנדון: מכתב תלונה
שלום רב,
אבקש את התערבותך בנוגע לחשבוננו.
אנו, טטיאנה ברנובסקי ופבל זייצב. מתגוררים בארה"ב בחמש השנים האחרונות. בשל כך אנו נעזרים בחברים קרובים ובני משפחה לנהל את חשבוננו ואת נכסינו בארץ.
כל חודש מאז שעזבנו, חבר משפחה מפקיד את הצ'ק משכר הדירה שבבעלותנו לחשבוננו. מאז ספטמבר מסיבה שאינה ברורה לנו, נאמר לנו כי הוא אינו רשאי להפקיד את הצ'ק לחשבוננו מה שכמובן פוגע בהכנסה היחידה שלנו (אני כרגע מתמחה בשיקום הפה ולכן איני יכולה לעבוד) וגרם לחסימת החשבון.
מרגע שנודע לנו אנו מנסים לעבוד מול דיאנה אסרף (חקלאי) על מנת להגיע לפתרון הולם. צר לנו לומר כי מעולם לא נתקלנו בחוסר אכפתיות, חוסר מקצועיות וידע, חוסר אחריות וניצול ציני של לקוחות נאמנים שבשל מרחק פיסי נותרים חסרי אונים אל מול פקידה שמנצלת את כוחה להתעמר בנו.
כאמור, אנו מתגוררים בארה"ב. במשך תקופה ארוכה שלחתי מיילים רבים לדיאנה שלא נענו. בניסיונותיי לקבל מענה התקשרתי לפועלים ישיר ולאחר המתנה של 50 דקות, ענתה לי דיאנה בחוסר עניין מוחלט ושאלה "למה את מתקשרת?!"
לאחר חודשיים של לילות ללא שינה (על מנת לשוחח עם הבנק בשעות הפתיחה אני חייבת להתקשר כאשר אצלי לילה בגלל הפרש השעות), דיאנה בישרה לנו כי העיקול הוסר. שוב ניסינו לבצע הפקדה דרך חברים אך מסיבה שבזמנו לא הייתה ברורה לנו, לא ניתן היה לבצע את ההפקדה. שוב נאלצנו להתמודד מול דיאנה וחוסר העניין המובהק שלה לעזור לנו. היא מעולם לא טרחה להודיע לנו שכל מה שאנו צריכים זה לחתום על מסמך קיים שמאפשר לצד ג' להפקיד צ'קים לחשבוננו, דבר שיכול היה לחסוך זמן ומפח נפש.
לפני כשלושה שבועות, ביקשתי מדיאנה לשלוח לי במייל את המסמך על מנת שאוכל לחתום עליו. דיאנה מעולם לא ענתה לבקשתי. כאשר שוב התקשרתי, היא טענה שאין כלל צורך במסמך. ובכל זאת, ביקשתי ממכרים שמתגוררים בארץ לשלוח לי את המסמך על מנת שאוכל לחתום עליו כדי שלא יוצרו אי הבנות בפעם הבאה שנרצה להפקיד צ'ק דרך גורם שלישי בחשבוננו. חתמתי על המסמך ושלחתי אותו לדיאנה באי מייל בתאריך 08.11.2015. שוב, היא מעולם לא ענתה.
לאחר יומיים בתאריך 10.11.2015 התקשרתי על מנת לוודא שהעניין הוסדר. לאחר 50 דקות המתנה, פועלים ישיר הודיעו לי כי דיאנה אינה זמינה לשוחח בטלפון. ביקשתי לדבר עם מנהלת הסניף ובאורח פלא דיאנה התפנתה לשיחת טלפון.
מסתבר כי אחרי חודשיים וחצי חשבוננו עדיין מעוקל (ולא כפי שדיאנה אמרה לנו לפני שבועיים) וזאת הסיבה שלא ניתן להפקיד צ'קים. ייקח עוד כשבוע עד שהעיקול יוסר מחשבוננו.
בשלב זה אנו מבולבלים ומתוסכלים ומעוניינים להביע את מורת רוחנו מהתנהלות העניינים ומחוסר המקצועיות.
נודה לך על התערבותך המהירה.
בברכה,

בנק הפועלים שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה