תלונה |
נושא התלונה: |
אזור הדרום |
אזור: |
ב"ש |
כתובת: |
770 |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
שלום רב,
שמי אלקרינאוי נדאל, ת"ז: ת"ז: 200914190 ומתגורר בעיר רהט.
ביום שני, 18/7/2016 בשעה 18:10, ניגשתי לכספומט של בנק מרכנתיל בעיר רהט (סניף מס' 696) לצורך משיכת 4000 ₪, על אף שהכסף לא יצא ממכשיר הכספומט, נדהמתי לראות הערה בצג של המכשיר שהכסף יצא, ובנוסף, קיבלת מסרון שחשבוני חויב ב 4000 ₪!!
יום אחרי, 19/07/2016 ניגשתי לסניף בנק הפועלים בעיר ב"ש, בו מתנהל חשבוני מס': 607985 לצורך בדיקת עניין החיוב, ונעניתי ע"י פקיד בשם אסף ופקידה בשם אליאס, כי עליי לגשת לבנק ממנו "בוצעה המשיכה"- בנק מרכנתיל ברהט, ולבדוק אם ישנו עודף של 4000, וכי במידה וכן, כספי יוחזר אליי. השבתי לשני הפקידים, כי אני לקוח של בנק הפועלים ולא של מרכנתיל ועליהם לסייע בידי לפתור הבעיה ולא לטרטר אותי.. תשובתם הייתה מזלזלת לצערי ואינה מכבדת: "אתה רוצה שאנחנו נלך למרכנתיל ונבדוק עבורך?"
בכל זאת, ניגשתי לבנק מרכנתיל ברהט, ובשיחה שקיימתי עם מנהל הסניף טען: "על סניף הבנק שלך להגיש תביעה ונבדוק את התקלה רק לאחר קבלת התביעה".
חזרתי שוב לבנק הפועלים (סניף 770), וטענו בפניי כי דבריו של מנהל סניף מרכנתיל אינם נכונים וכי רק הם יוכלו לפתור את הבעיה.
אני מרגיש שראני מטורטר, זוכה ליחס בלתי הולם ולשירות גרוע ביותר. וגרוע מכך, הפסדתי 4000 ₪ "על ריק".
אני מבקש בכל לשון של בקשה את סיועכם המסור בנושא זה ולעזור בידיי להחזיר את המגיע לי ותו לא.
בברכה,
אלקרינאוי נדאל
טלפון: 054/3381613
|
כספי |
סוג הנזק : |
החזרת הכסף |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|