פרטי התלונה

תלונות בנק הפועלים

תלונות בנקים

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה בנק הפועליםשעות פתיחה בנק הפועלים גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוסר מקצועיות ומידע שגוי נושא התלונה:
נחמיה אודליה שם/כינוי:
‏יום שישי ‏04 ‏אוגוסט ‏2006 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
ארצי כתובת:
תיאור הבעיה:
בשיחה עם המוקד הטלפוני של בנק הפועלים רציתי לפתוח פקדון, נאמר לי לגבי התנאים והריבית שאני מקבלת. שאלתי האם יש דרך אחרת בה אוכל לקבל הטבה בריבית, ונאמר לי שלא. לאחר שיחה תמימה עם חברה שגם היא לקוחה של בנק הפועלים, התברר לי כי במידה ואתה פותח את אותו הפקדון דרך אתר פועלים באינטרנט ישנה הטבה של 0.5 אחוזים. יום למחרת שוחחתי שוב עם פועלים ישיר עם 2 נציגות מעל לחצי שעהואף אחת מהן לא ידעה לתת לי תשובה לגבי ההטבה בריבית. השאירו אותי זמן ארוך בהמתנה. ובסופו של דבר פתחתי פנייה לאחראי.
עד עכשיו לא חזר אליי אף אחד מפועלים בנושא. אתמול שוב יצרתי עם המוקד קשר ושוב השיחות ארכו מעל חצי שעה.תשובה עדיין לא קיבלתי ונאמר לי כי בימים הקרובים יחזרו אליי.
בנק מחוייב לגילוי נאות ללקוח על הטבות והנחות, איפה המקצועיות והשירותיות בפועלים ישיר.
פיצוי כספי הולם פתרון נדרש :

בנק הפועלים שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה