פרטי התלונה

תלונות בנק הפועלים

תלונות בנקים

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה בנק הפועליםשעות פתיחה בנק הפועלים גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מנהלת הסניף איימה להזמין לי ניידת אם לא אצא מהבנק תוך דקה. נושא התלונה:
חופי רפי שם/כינוי:
‏יום רביעי ‏20 ‏ספטמבר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
רח הרצל 73 חיפה כתובת:
רח הרצל 73 חיפה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
אני לקוח ותיק כבר 15 שנה בבנק הפועלים ברחוב הרצל 73 חיפה. מעולם לא היו לי חיכוכים עם ההנהלה או הפקידים..למרות שבבנק התחלפו כמה פעמים ההנהלה והפקידים.....לפני כשנה שוב היה תחלופה מונה מנהלת חדשה לסניף וכמו כן מנהלת עוש בסניף......ליפני כחודשיים פניתי בדואר רשום למחלקת פניות הציבור של בנק הפועלים שנמצאים ברח אלנבי 126 בתל אביב...פירטתי להם דברים חריגים שקורים לי בחשבון ופירטתי את התנהגות מנהלת עוש בבנק הפועלים גב נאוה ממן ...בקיצור היום בשעה 10 בבוקר הגעתי לבנק וחיכיתי לשוחח עם נאוה מנהל עוש בבנק...תוך כדי טיפול בלקוח נאוה צעקה לי שחבל שאני ממתין תיגש למנהלת...הערתי את תשומת ליבה שזה לא צורה לצעוק ליד הלקוח בצורה מבישה....ניגשתי למנהלת הסניף גב גאנט...וגאנט הודיעה לנאוה שבגמר הטיפול בלקוח שתיכנס לחדרה ושלא תטפל בי....וכך זה היה...כעבור 10 דקות גאנט יצאה מחדרה כולה רותחת מעצבים וניגשה יחד איתי לפקיד בנק בשם מוטי...לשאלתי מדוע בוטלו לי הוראות קבע שלא בהסכמתי נאמר לי מפי זאנט"....ככה אני רוצה.." כששאלתי אם אני יכול ליפתוח חשבון בנק חדש עבור בני... נאמר לי "....אנחנו לא מעוניינים שתיפתח חשבון אצלנן..."......אציין יש לי הגבלה בחשבוני עקב מקרה שקרה לאישתי בבנק הפועלים ביוקנעם....זאנט אמרה לי שאם תוך דקה לא אצא מהבנק אנחנו נזעיק ניידת...והיא לא מוכנה לבזבז זמן עליי.....אהיע הייתי המום...אני מוכן להיבדק על כך בפוליגראף...מעולם לא נאמר לי דבר כזה בבנק ועוד מפי מנהלת......הרי הם לא עושים לי טובה..אני משלם דמי ניהול חשבון...עמלות..ומא לא.......פניתי בפקס לפניות הציבור של בנק הפועלים....שלחתי להם פעמיים פקס..בשעה 11...ובשעה 13:00....עד רגע זה אף אחד לא חזר אליי........בבנק לא רוצים לשרת אותי ולא מעוניינים לענות לי על דברים שאני לא נתתי להם הרשאה.......גאנט המשיכה ואיימה עליי שכל דבר היא תחזיר לי.....בחודשיים האחרונים היא החזירה לי כ-40 חיובים ועל כל החזר שילמתי עמלה לבנק 43 שח...והיו הרבה החזרים שנעשו לי בניגוד לצדק...ואת זה אני פירטתי במיכתב לזיוה מנהלת ראשית של מדור פניות הציבור של בנק הפועלים בתל אביב...יש לי העתקים מכל התיכתובות בעניין....כרגע אנני יודע מה לעשות.....אני מבקש שמישהו בכיר יתערב בענייני...אני מוכן להיבדק בפוליגראף.....אני מזועזע מאוד..פגוע...וכולי רותח מכעס על מה שנעשה לי...להזמיו לי ניידת משטרה מבלי שיצרתי פרובוקציות..הרח בסך הכל אני ביקשתי שירות....אני מבקר בבנק פעם ב-4 חודשים... כל הכעס הזה עקב התלונות שלי שהמנהלת ממש לא מרוצה מיזה......בושה שבנק הפועלים מחזיק מנהלת כזאת שכך מתיחסת ללקוחות..........אני לא מתכוון לישתוק בעניין......ואשמח מאוד אם עיניין זה יגיע לעיתונות.........ראוי לפרסם דבר כזה......מספר הסניף הוא 705..בנק 12 חשבון מספר 285499 על שם חופי רפי ואלה...... אם בנק הפועלים היה משקיע בשירות לקוחות את כל המיליונים שהוא משקיע בפירסום...השירות היה אחר........
פגיעה בכבודי..השפלה בנוכחות הלקוחות ...ו וחשש מניי סוג הנזק :
אבקש לפנות להנהלה הראשית ולידאוג שהצדק יצא לאור..כ פתרון נדרש :

בנק הפועלים שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה