פרטי התלונה

תלונות בנק הפועלים

תלונות בנקים

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה בנק הפועליםשעות פתיחה בנק הפועלים גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס מזלזל, מתנשא ומשפיל בסניף שכ' התקווה! נושא התלונה:
‏יום שישי ‏01 ‏ספטמבר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
יהודה הלוי 63 ת"א כתובת:
שכונת התקווה-דרך ההגנה 63 ת"א סניף חברה:
תיאור הבעיה:
חמותי הינה לקוחה של בנק הפועלים סניף שכ' התקווה. היא רצתה לקחת הלוואה ופנתה אליי שאחתום לה כערב על ההלוואה מאחר ואני מועסק במקום עבודה מכובד ומסודר.
בתאריך 1/9/06 פניתי לסניף לאחר שחמותי תיאמה את הגעתי עם נציגת הסניף.
לאחר שהגעתי למקום והפקידה שהופניתי אליה קיבלה אותי, היא עיינה בתלוש המשכורת ובתעודת הזהות שלי וניגשה לצלם אותם. כאשר שבה למקומה, בדקה במחשב את מס' ת"ז שלי ולאחר מכן פנתה אליי ואמרה לי:"תגיד ל...(חמותי) שאין שום הלוואה, היה לך חוב לבנק, אנחנו לא צריכים ערב כמוך, יאללה לך לך" וזאת תוך שהיא משליכה לעברי את המסמכים בזלזול ומנפנפת בידה בתנועת סילוק.כל זאת בנוכחות לקוחות ועובדים שנדהמו לא פחות ממני למשמע סגנון כזה. לכל הדעות, סגנון כזה אופייני ברחוב או בשוק הכרמל ולא בבנק!
יצאתי מהסניף בכעס ובבושת פנים אך מייד חזרתי ונכנסתי למנהל המחלקה(כל השמות שמורים אצלי). הפקידה שסילקה אותי היתה אצלו ושאלה אותו בנוכחותי וליד לקוחות שישבו אצלו אם ניתן לקבל אותי כערב, תוך שהיא מציגה בפניו מסמך.תשובתו היתה, שימו לב: "תגידי, את נורמלית..?"
כאן המקום לציין כי לצערי הייתי בעבר לקוח של בנק הפועלים, סניף ככר רבין. גם שם נתקלתי ביחס משפיל ומתנשא מידי המנהל וסגניתו. עקב חוב שהיה לי בעבר לבנק, הועבר העניין לעורך דין ונפתחו נגדי הליכים משפטיים. זו הסיבה ל"סימון" שמי במחשבי הבנק כפסול ומוקצה! דרך אגב, החוב סולק מזמן בטרם הגיע לתביעה.
פניתי בכתב למנכ"ל הבנק בתאריך 3/9/06 עם העתק לפניות הציבור שלהם ולמנהל ניף שכונת התקווה. עד עכשיו אף אחד לא טרח אפילו לענות לי.
אני דורש מבנק הפועלים: 1.התנצלות 2. הסרת שמי מרשימות ה"פסולים והמוקצים" המנוהלות ביעילות שלא מביישת אפילו מדינות בעלות משטרים אפלים.
3. פיצוי לפי ראות עיניכם על עוגמת נפש, עלבון ובושת פנים כפי שבוצעו בסניף הבנק ביום 1/9/06.
כפי שכתבתי במכתבי, בהעדר התייחסות מהבנק, אני שוקל את המשך צעדיי ובכלל זה הגשת תלונה במשטרה ותביעת נזיקין ולשון הרע א י ש י ת נגד נציגי הבנק!!!
אנא ראו את העניין ברצינות הראויה ואבקש התייחסותכם הרצינית והעניינית. מדובר בתופעה פסולה הנפוצה בקרב עובדי הבנק הסובלים ככל הנראה מ"שכרון כח" מוגזם ומרשים לעצמם להתייחס לציבור בזלזול ובהתנשאות!
זכרו-לא לעולם חוסן!
עלבון סוג הנזק :
התנצלות, פיצוי, מחיקת שמי מרשימות ה"פסולים והמוקצי פתרון נדרש :

בנק הפועלים שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה