פרטי התלונה

תלונות בנק הפועלים

תלונות בנקים

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה בנק הפועליםשעות פתיחה בנק הפועלים גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טיפול לקוי במשכנתא וחיוב על מכתב 1.30 שח נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏28 ‏ספטמבר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
ארצי כתובת:
תיאור הבעיה:
לכבוד 15.10.06
נציג תלונות הציבור
בנק משכן –פועלים משכנתאות


לפני כ-8 חודשים לאחר רכישת דירה התחלנו בפעולות של גרירת משכנתא (ללא בקשה כלשהי לתוספת הלואה). למרות שפקידת בנה"פ סניף קרית נורדאו(בשם דלפין ) עשתה את כל שביכולתה אנו עברנו תלאות אינסופיות ובזבוז נוראי של ימי עבודה מיותרים שנבעו מעיכובים אין ספור של מרכז משכן./בנה"פ בהחזרת טפסים .השיא היה כשמר ארה יצין(שהיה האיש האחראי במרכז על נושא גרירות משכנתאות) יצא לחופשה של כ2-3 שבועות במהלך רבעון 1 של השנה ובכל הזמן הזה הטפסים והאישורים שלנו לא זכו כלל לטיפול.
לאחר שפקידת הבנק ראתה שיש כבר איחור של מעל חודש (!!!) נאלצנו לנקוט בפעולות נוספות ולעשות שינוי בבקשת טפסים חדשים מחברת הבניה ואישורי נכס חדשים.הדבר גרר לעיכוב ביכולת שלנו לקבל הכסף מהקונים של הדירה שלנו שכן הטפסים של שחרור המשכנתא התעכבו במרכז בנה"פ בגלל שכשהאחראי יוצא לחופש והבנק לא מוטרד מהנזק ללקוחותיו!!! גם אני ואשתי בזבזנו לשווא יותר מ3 ימי עבודה כל אחד כולל הפסדי ריביות ושערי דולר בשל כך.
אם כל זאת לא היה מספיק לאחר שהבאנו לסניף הבנק העתק אישור נכס קיבלנו מכתב ממרכז הבקרה-מעקבים של הבנק מתאריך 28.9.06 (ללא תחימת שם של הכותב) שבשל העובדה שהטופס שהועבר הינו צילום ולא מקור הם מבקשים מאיתנו לשלוח להם המקור ומודיעים לנו שעבור המכתב ששלחו לנו וכל עותק נוסף נחויב 1 שקל ושלושים אגורות!!!!!!! לא יאומן .

אני לקוח בנה"פ מלפני 1977 וחושב שהתנהגות זו הינה בושה מעליבה ומחפירה.בגלל הטיפול הלקוי לחלוטין של משכן/בנה"פ אנו עברנו עוגמות נפש רבות ואיבוד ימי עבודה רבים.לא רק שלא קיבלנו עדיין התנצלות ופיצוי על כך אנו עכשיו מקבלים מכתב מאין זה !!!! כל מילה נוספת מיותרת !!!!

אני מצפה לתיקון העוול שנגרם לנו עד תום ואשקול את כל האופציות העומדות בפני ע"מ שכך הדבר ייעשה.

שלמה למפרט
רחוב מוטה גור 7 דירה 60
נתניה

0523572020 סלולרי
בזבוז כםף סוג הנזק :
מכתב התנצלות ופיצוי כספי פתרון נדרש :

בנק הפועלים שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה