פרטי התלונה

תלונות בנק הפועלים

תלונות בנקים

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה בנק הפועליםשעות פתיחה בנק הפועלים גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ביטול שיוך לבנקאות פרטית ללא הודעה מראש נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
רח' ויצמן 102, כפר סבא כתובת:
סניף כפר סבא סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לפי מספר שנים נסעתי ללונדון ורכשתי ליש"ט מבנק הפועלים. לפני הנסיעה התברר לי שהבנק מכר לי שטרות שיצאו מהמחזור, ונאלצתי לחזור לסניף הבנק באמצע יום עבודה כדי להחליפם (איני מתגוררת כבר בכפר סבא, אלא ברמת גן).
בעקבות מקרה זה, וכפיצוי מסוים, הועברתי למחלקת בנקאות פרטית ע"י מנהל המחלקה, אודי, שסייר בסניף ופגש אותי זמן קצר לאחר המקרה.
מאז אותו יום, בכל פעם שהתקשרתי לנציגה שטיפלה בי, ליאורה, נאלצתי להשיב לשאלותיה החוקרות באשר לסיבת שיוכי למחלקת בנקאות פרטית למרות שחשבוני אינו כולל את הסכומים המקנים שיוך למחלקה זו. בכל פעם מחדש הסברתי לה שמדובר בפיצוי שלא אני ביקשתי, עד שהתלוננתי עליה לאודי, ומאז קיבלתי ממנה שירות מעולה.
לפני כשלושה חודשים התקשרתי שוב לסניף וביקשתי לדבר עם ליאורה, אך למרבה הפתעתי נאמר לי שהיא כבר אינה עובדת בסניף, וכי כעת אני בטיפולה של נציגה אחרת, מירי. כמובן שגם ממירי זכיתי לשאלות בקשר למצבי הפיננסי, ושוב נאלצתי להסביר לה במה מדובר.
לפני שבועיים התקשרתי לסניף כדי לברר כיצד באפשרותי למשוך כסף מקרן השתלמות שברשותי. להפתעתי הרבה מאוד נאמר לי הפעם כי איני שייכת כבר למחלקת הבנקאות הפרטית, ושהועברתי למחלקת הבנקאות האישית.
לאחר שקיבלתי מענה לשאלתי הספציפית, ביקשתי מהנציג שענה לי שישאיר הודעה לאודי, שכן רציתי לברר מדוע איני שייכת כבר למחלקה שלו ומדוע איש לא טרח להודיע לי על שינוי זה.
מאז ועד היום אני ממתינה לתשובתו של אודי, שלא חזר אליי כלל.
ברצוני לציין שהשירות לו "זכיתי" מהסניף לאחר שהועברתי למחלקת הבנקאות הפרטית היה מחפיר. לעתים קרובות נאלצתי להתקשר שוב ושוב לסניף, שכן הנציגים שטיפלו בי לא טרחו לחזור אליי. והחקירות הצולבות שעברתי והיחס המזלזל רק הוסיפו לתסכולי.
אמנם לא ביקשתי להצטרף למחלקת הבנקאות הפרטית, אך עדיין איני מבינה מדוע סולקתי ממנה ללא שום הודעה מוקדמת. כרגע אין לי מושג מי מטפל בחשבוני ולמי אני אמורה לפנות - ולשירות כזה אני בוודאי לא מצפה מהבנק הגדול בישראל.
עלבון, עוגמת נפש סוג הנזק :
הסבר ומתן שירות יהוו התחלה טובה פתרון נדרש :

בנק הפועלים שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה