פרטי התלונה

תלונות בנק הפועלים

תלונות בנקים

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה בנק הפועליםשעות פתיחה בנק הפועלים גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ביזיון ביזיון ביזיון נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
סניף קפלן פ"ת כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום רב,

אתמול בתאריך 5/4/2007 פניתי אל שירות הלקוחות הטלפוני שלכם מהסיבה הפשוטה
שעל דעת עצמכם שונתה מסגרת עו"ש של חשבון הבנק שלי (130343). המסגרת הקודמת הייתה 5300 ₪ ואילו אתם שיניתם אותה על דעת עצמכם ל 4000 ₪. באיזו רשות עשיתם זאת???? כאשר אתם מבקשים לאישור מסגרת הגעה לסניף וחתימה על מסמכים. ללא כל התראה מוקדמת שיניתם את המסגרת. חוצפה אשר לא נשמעה עליה, זוהי עברה על החוק לכל דבר לעשות בחשבוני ככל העולה על רוחכם. אפנה תא תשומת ליבכם לדבר הנ"ל בשירות פועלים בטלפון ישנה האפשרות לקבלת הלוואה על סה"כ 30,000 ₪ אך הגדלת מסגרת לא ניתן?? במילה אחת ביזיון!!!! עדיין לא נגמרה מסכת ההתעללות לאחר הבטחות חוזרות ונשנות שיחזרו אלי לא חזר אף אחד ורק כאשר התקשרתי שוב לשמוע שוב את אותן
הבטחות שווא שקריות. היום בתאריך 6/4/2007 יצרתי קשר שוב בפעם המי יודע כמה ושוב להיענות "מר לוי יחזרו אליך..." כאשר כל המילים הללו משקלן זהה לערימת עלים יבשים. לאחר שיחה נוספת סירבתי לנתק ובאורח פלא החלו לזוז גלגלי המערכת וזאת בתור נציגה "תורנית" מסניף הבנק שלי בשם רוויטל. רוויטל היא הדובדבן בקצפת השירות של בנק הפועלים בע"מ. רוויטל דיברה איתי בצורה מכוערת שאיננה תואמת נותנת שירות. משפטים כגון: "לא מעניינת אותי הבעיה שלך..." אני לא פה בשביל לעזור בבעיה שלך..." "מה אכפת לך מה אני עושה..." " זה לא מתפקידי לעזור לך...". לאחר המשך שיחה ניתקה רוויטל את השיחה. הנציגה לא טרחה לשמוע את הבעיה שלא נדבר על פתירתה של הבעיה. היא רק התרכזה בללגום את כוס הנס החם שלה ולהפריח הערות לאוויר שמצוינות מעלה.
עלבון זה לא יעבור בשתיקה וזאת אני מבטיח, כל עובר ושב ישמע ממני את מסכת הייסורים שבנק הפועלים דאג להעביר אותי. בשיחותיי עם נציגי השירות המרובים שלכם אף לא אחד טרח לשמוע את בעייתי אלא לנהוג במונח " הקטנת ראש" ולהסביר שאין זה עבודתם.
הנני מתכוון לפנות לכל גורם צרכנות / שירות ולהתלונן על פיאסקו המחפיר שאתם בבנק הפועלים מכנים "שירות".

על החתום

ינאי לוי
כספי, בזבוז זמן, עלבון סוג הנזק :
אין פתרון כלל וכלל פתרון נדרש :

בנק הפועלים שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה