פרטי התלונה

תלונות בנק הפועלים

תלונות בנקים

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה בנק הפועליםשעות פתיחה בנק הפועלים גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטעייה במידע בסיסי ! נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏29 ‏אפריל ‏2007 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
שד' הציונות 1 לוד כתובת:
לוד סניף חברה:
תיאור הבעיה:
באמצע חודש אפריל 2007 טילפנתי ל "call center" של בנק הפועלים ובסה"כ פניתי כי רציתי להחליף קוד סודי חדש לכרטיס אשראי שנמצא ברשותי, נאמר לי ע"י הנציג כי לא ניתן לעשות זאת אלא רק להנפיק כרטיס אשראי חדש שאיתו גם מקבלים קוד סודי חדש, יתרה מזאת, פניתי גם לחברת ישראכרט ואכן, זו התשובה שקיבלתי מהם, ולכן , השארתי הודעה לבנק הפועלים עצמו שיחזור אליי לגביי הזמנה שזל כרטיס אשראי חדש , ולפתע , בתאריך 29.4.07 התקשרה אליי בנקאית בשם - קרן ואמרה לי בטון נמרץ : "בשביל מה את צריכה כרטיס אשראי חדש ???? , אני אוציא לך קוד סודי חדש , זה יעלה לך 13.40 ש"ח " , אמרתי לה "את בטוחה ????" כי עד עכשיו עם כל מי שדיברתי אמרו לי שלא ניתן וחייב כרטיס חדש , "כן, בטח" , במחשבה שנייה, המידע שנמסר לי מקרן נשמע לי מאוד מוזר שכן כשביררתי לפני אמרו לי דבר שונה לגמרי , אז פניתי עוד באותו היום ל "call center" של בנק הפועלים לבקש ששוב יחזרו אליי מהבנק , המתנתי והנה הפתעה... שוב חזרה אליי קרן ... אמרתי לה באותה השיחה כי ברצוני לוודא כי אכן יונפק לי קוד סודי חדש ולא שיחזור של קוד !!!!!!! והכרטיס אשראי נשאר אותו מספר וכו' ... והיא ממשיכה בשלה... "כן, כן, זה יגיע תוך 4 ימי עסקים"... והנה, חלפו להם 4 ימי עסקים ... הגעתי לסניף בתאריך 6.5.07 בשעה 08:30 בבוקר אך הפעם, ציפתה לי הפתעה... כשפתחתי לראות את הקוד החדש נדהמתי לגלות שזהו למעשה אותו קוד שהיה לי קודם (= קרן הזמינה לי שיחזור של קוד ולא קוד סודי חדש...) ושמעבר לכך... עליי להמתין 4 ימי עסקים נוספים כי , כפי שאמרו לי מלכתחילה עליי להנפיק כרטיס אשראי חדש ורק אז יתנו לי קוד סודי חדש, אומנם , ייאמר לזכותם "בנק הפועלים" כי לאחר שיחה עם מנהל הסניף זוכיתי עוד באותו יום על העמלה שגבו 13.40 בגין שיחזור קוד שכלל לא הייתי צריכה , אך, נשאלת השאלה האם זה נשמע הגיוני שבחורה שעובדת ב"בנק הפועלים" לא יודעת מידע בסיסי שכזה ????? ויתרה מזו , אני ביררתי את הנושא פעמיים ...... זה לא שהתקשרתי פעם 1 ואוקיי... היא טעתה , היא בעצמה חזרה אליי ואפילו לא טרחה לברר לאחר שאני אמרתי לה שזה לא נשמע הגיוני כי כמה וכמה נציגים ואפילו ישראכרט בעצמם אמרו לי שזה לא ניתן, היא פשוט המשיכה בשלה ... פשוט חוצפה ממדרגה ראשונה
א) בזבוז זמן - סתם הגעתי לסניף, לאחר שהמתנתי שבוע לדבר שלא רציתי כלל שלא לדבר על כך שאין לי כלל מה לחפש בבנק כי כל הפעולות מבוצעות היום דרך האינטרנט / טלפון

ב) חוסר מקצועיות מוחלט - אם לקוח מתקשר פעם שנייה לפחות יש לבדוק את הדברים לעומק ולא לומר דברים בלי לדעת אותם

ג) העיקר את העמלה ידעו לגבות...



+ סוג הנזק :

בנק הפועלים שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה