פקידת לקוחות בשם דודי |
נושא התלונה: |
אזור השרון |
אזור: |
רח-שמואל הנציב |
כתובת: |
סניף575-נתניה |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
מעבר להתייחסותה האנטיפטית,מעבר לשדר של-זה ממש לא מענין אותי,הפקידה הנ"ל,לא ניסתה,לא השתדלה ,וניסתה לנפנף אותי -תוך כדי פניות ללקוחות אחרים שעמדו בתור אחרי.לו רק הייתה זוכרת שהלקוחות הם אלה שמממנים את משכורתה.מן הסתם הייתה מתייחסת בצורה פחות עצבנית ומתנשאת.בתור לקוח,שמגיע בממוצע פעמיים בשנה לסניף-ציפיתי בטיפשותי להתייחסות שונה-ובעיקר על רקע העובדה שפקידה אחרת בשם מ ז ל יחד עם מנהל הסניף ח י י ם,פתרו את בעייתי הבירוקרטית בתוך דקות+חיוך. נא שלחו את הנ"ל לסדנאת יחסי אנוש ו\או שיחת הבהרה על התייחסות ללקוח.לטיפולכם אודה.תודה-דרור
|
|
|
|
|