פרטי התלונה

תלונות בנק הפועלים

תלונות בנקים

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה בנק הפועליםשעות פתיחה בנק הפועלים גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
זילזול הפקידה בלקוח, אי מקצועיות וחוסר ידע של כמה פקידות, אי תיאום בין הפקידות נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
חדרה כתובת:
620 סניף חברה:
תיאור הבעיה:
תלונה על פקידת הבנק רחל סבג.
10.5 שנים אני בבנק הפועלים סניף 620 בחדרה.
לפני שנתיים אף הצטרף בעלי לחשבון משותף.
לבעלי נכנסת משכורת חודשית ואני מדי פעם מפקידה כסף בבנק כעצמאית.
החשבון שלי היה מטופל אצל כמה פקידות (ראוי לציין את עבודתה של גב' יעל ) ועם כל הבעיות שלנו, עדיין לא היה יחס מזלזל שכזה, כמו אצל פקידה זו. עקב בעיות כלכליות לקחנו הלוואה, שנדרשנו להביא ערב ואחרי כמה זמן נוספה אפשרות לקחת הלוואות בפועלים ישיר (כמו כן כל יום היו מתקשרים אליי ומציעים לי לקחת הלוואה). יום אחד ניגשתי לסניך לעשות איחוד ההלוואות. בעוד כמה ימים ראיתי כי יש לי הלוואה נוספת של הסניף. התברר, כי אכן עשו לי איחוד הלוואות בכך שהעמיסו אליי הלוואת הסניף כויכול לכיסוי הלוואות קדמות. למרות שחתמנו על מסמכים, חשבנו שאנו חותמים רק על איחוד הלוואות.
לפני כמה חודשים שוב התחילו להתקשר אלינו פקידות הבנק במטרה להסדיר את החשבון בכך שניקח הלוואה נוספת כדי לאפס את החשבון. התקשרו כמה פקידות, אך במיוחד רחל סבג, אשר ניסתה לשכנע אותנו בזה, שמוטב לנו לקחת הלוואה, להפטר מכרטיסי אשראי וכו'.
כל הזמן סירבנו.
לפני כחודש אכן בוטלו כרטיסי אשראי ( ללא הודעה מוקדמת). ושוב קיבלנו הצעה לקחת הלוואה של 60000 ש"ח.
ניגשתי למנהל הסניף וביקשתי להנפיק לנו כרטיס אשראי אחד ( במקום שניים שבוטלו ) ולהגדיל את גובה המסגרת.
למרות שהוא אכן אישר ובעלי ואני חתמנו על מסמכים, המסגרת לא עודכנה. כל יום העברתי את הבקשה דרך פועלים בטלפון והבטיחו לי כי יחזירו לי תשובה מהבנק.אבל אף אחד לא חזר. אחרי חמישה ימים ניגשתי ישר למנהל הסניף לבירור והוא ענה, כי אין אישור. שאלתי למה והוא לא ידע לענות. התקשר לרחל סבג והיא אמרה שחסר איזשהו אישור מחיפה, שזה היה שקר מוחלט. אמרתי למנהל, כי הפקידה עשתה זאת בכוונה. בקליק אחד הוא עידכן את זה. אמרתי כי היה פה זילות מצד הפקידה. כמו כן בגלל העיקוב חזר לי תשלום והבנק גבה 55 ש"ח עמלה. על טיפול במסמכים להגדלת המסגרת גבו ממני 300 ש"ח! באותו יום שמנהל אישר את הגדלת המסגרת, הוא נתן אישור גם להנפקת כרטיס אשראי. זה שוב לא נעשה. העברתי שוב בקשה לסניך. שוב לא התקשרו.
רק יום למחרת ( יותר משבוע מיום הבקשה) התקשר מנהל בעצמו ואמר כי לא ניתן להנפיק כרטיס - ישנו פיגור בהלוואות ( אז למה לא אמר את זה קודם?) כל המסכנות מובילות אותנו לכך, שהבנק עושה הכל בכדי שנבוא בכל זאת לקחת הלוואה.
חוץ מזה, ביום שחיקיתי בתור לחתימת המסמכים (אחרי אישור המנהל) ולא רציתי לגשת לרחל סבג, אלה לפקידה אחרת, היא צרחה עליי : את לא יכולה לגשת לפקידה אחרת, את אצלי - שזאת הייתה השפלה ברבים.
אי תיאום בין הפקידות:
התקשרתי לפועלים בטלפון על מנת לבטל את הוראת הקבע. אמרו לי לגשת לסניף. ניגשתי לרחל סבג והיא אכן ביטלה, אחרי יומיים אני מקבלת טלפון מפקידה אחרת, אשר מודיעה לי כי לא ניתן לבטל הוראת הקבע, מכוון שהיא לא מופיעה וממליצה לחפשה בחברת אשראי. היא לא טרחה לבדוק כי הוראת הקבע בוטלה לפני יומיים.
ביטול של כרטיסי אשראי גרם לנו להחזרות וניתוקים רבים, אך בכל זאת אנו לא מסוגלים להעמיס על עצמנו עוד הלוואה!
ועוד דבר קטן: קיבלנו את אותם מכתבים מהבנק גם בדואר רשום וגם בדואר רגיל. והבנק גבה 53 ש"ח עבור פעולה זאת. מה הראיון היה לשלוח מכתבים האלה בדואר רשום, אם אחרי יומיים קיבלנו אותם בדואר רגיל? רק הוצאות מיוטרות.
עוגמת נפש, סוג הנזק :

בנק הפועלים שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה