הבנק טעה הלקוח ישלם |
נושא התלונה: |
יום רביעי 02 נובמבר 2005 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
ארצי |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
בחשבוני העיסקי נעשתה טעות!
ספק שלי קיבל ממני צ'ק על סך 413 ש"ח,כאשר הוא הפקיד את הצ'ק הבנק חייב את חשבוני ב- 415 ש"ח.אומנם טעות "קטנה" אבל עדין טעות.כאשר ביקשתי מפקידת הבנק שתשנה את החיוב היא אמרה שהדרך היחידה היא להחזיר את הצ'ק ולהפקידו מחדש,לא נורא.אבל כדי להפקיד את הצ'ק חזרה, חשבוני יחויב בעמלת שורה נוספת של 1.20 ש"ח,ושאין מה לעשות וזה הנוהל של הבנק.זאת הזדמנות מצויינת להגיד שקודם כל אני מאמין לה ודבר שני שאותה פקידה היא אחת מנותני השרות הטובים ביותר שפגשתי מעולם בכל תחום שהוא ואני אומר את זה באמת מכל הלב,באמת מקסימה.
לסיכומו של עניין,זהו אינו הפסד כספי שלי(0.80 אג')זהו רווח מטורף של הבנק על טעויות שהם עושים(באמת שלא אכפת לי כמה הם מרוויחים,אבל ביושר).בעיקר אני מרגיש עוגמת נפש על חוסר האונים מול גופים כאלה גדולים(לך תילחם על 2 שקל).
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
שכל אחד ישלם על הטעויות שלו. |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|