פרטי התלונה

תלונות בנק הפועלים

תלונות בנקים

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה בנק הפועליםשעות פתיחה בנק הפועלים גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טרטור הלקוח - שחזור קוד סודי נושא התלונה:
‏יום שני ‏11 ‏פברואר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
ארצי כתובת:
רחובות (615) סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך ה 6.2.08 יצרתי קשר עם "פועלים ישיר" בטלפון, וביקשתי לשחזר את הקוד הסודי לשם המשך פעילות עם כרטיס אשראי/כספומט. נציגת השירות יידעה אותי שהדבר כרוך בעלות עמלה, תקח 3 ימי עסקים, ושעליי לאסוף את הקוד הסודי בסניף שלי, בתום 3 ימי עסקים. הנציגה ציינה בפירוש "ליתר בטיחות, תוכל לגשת לסניף ביום שני, ה 11.2.08, והקוד ימתין לך בסניף".
הגעתי לסניף רחובות (615) ביום שני ה 11.2.08 בשעות אחה"צ (17:30), ולאחר המתנה של שעה ורבע (!!!), הגעתי לפקידת הסניף. הפקידה חיפשה את הקוד בכל הסניף, במשך חצי שעה ולא מצאה דבר. היא רצתה להפיק בקשת שחזור חדשה (שתקח 3 ימי עסקים נוספים) אך אני התעקשתי שלא יתכן, הקוד צריך כבר להמתין לי בסניף. התקשרנו ביחד אל "פועלים ישיר" ונציגת השירות (ליאת) טענה שהבקשה שלי לשחזור היתה ביום חמישי ה 7.2.06 ובכלל הנושא דורש 4 ימי עסקים (שקר וכזב).
פקידת הסניף טענה שכלל לא מופיעה שום בקשה לשחזור במסופי הסניף וכי החשבון שלי כלל לא חויב בעמלת שחזור הקוד!
משמע שטורטרתי סתם אל סניף הבנק (הפסדתי שעות עבודה יקרות), המתנתי שעה ורבע בכדי לקבל שירות ובסופו של יום יצאתי מהסניף ללא הקוד המשוחזר ועם הרבה הרבה כעס ואכזבה.
מדוע אין תיאום בין נציגות השירות ב"פועלים ישיר" לסניפים? מדוע כל נציגה מבטיחה פרטים אחרים בשירות? מדוע אין באפשרותי להגיע ישירות לסניף שלי בכדי לוודא אם הקוד אכן הגיע לסניף או לא?
אודה לכם אם התלונה תגיע לגורמים המתאימים בבנק הפועלים.

בנוסף, לאור הטיפול הגרוע בבקשת שחזור הקוד, אני חושב שמן הראוי לזכות אותי מעמלת פעולת השחזור שכן אני עמדתי במטלות שלי אך הבנק כשל מצידו.
תיאום בין "פועלים ישיר" וסניפי הבנק, מניעת טרטור הלקוח וזיכוי עמלת הפעולה הכושלת פתרון נדרש :

בנק הפועלים שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה