פרטי התלונה

תלונות בנק הפועלים

תלונות בנקים

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה בנק הפועליםשעות פתיחה בנק הפועלים גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוי ובעיה בתמיכה הטכנית והמיחשוב של הבנק בנוגע להשקעות בני"ע נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏02 ‏מרץ ‏2008 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
ארצי כתובת:
תיאור הבעיה:
אני רכשתי בחשבון הבנק שלי אופציות כיסוי . עקב ירידות חדות האופציות נפלו ב 15 אחוז והחזקתי ש"ח10000.מתחילת המסחר ניסיתי למכור את הני"ע חצי מהכמות מכרתי .מתחילת המסחר ועד 11.15 בבוקר אני עם נציגי הבנק בטלפון כדי לפתור את בעיה זו תוך שמעבירים אותי מנציג לנציג עד שלבסוף הובהר לי שיש באג במערכת שלא איפשר לי לבצע פעולת מכירה בגלל שנתתי פקודת מכירה בשלב הטרום שלא תפסה והמחשב החשיב לי אותה . במשך זמן יקר זה המוכרים הגדילו את כמות ההיצע ועידכנו הצעות נמוכות יותר והקונים הקטינו כמו ביקוש ועדכנו הצעות נמוכות וב 11.15 כשעשיתי את הפעולה טלפונית באמצעות בנקאי כבר לא הייתה לי ברירה והייתי צריך לתת פקודה בלימיט נמוך מאוד כדי למכור את כל הכמות לבסוף יצא שבמקום למכור בשער שנתתי 850 הייתי צריך למכור בפחות מה שגרם לי הפסד של 1000 ש"ח .
כספי סוג הנזק :
פיצוי כספי עקב בעיה במיחשוב של הבנק ושירות לקוי של נציגי הטלפון שהעבירו אותי מנצייג לנציג תוך זמן המתנה ארוך שגרם לי נזק פתרון נדרש :

בנק הפועלים שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה