פרטי התלונה

תלונות בנק הפועלים

תלונות בנקים

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה בנק הפועליםשעות פתיחה בנק הפועלים גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוי ומבזה של פקידת המשכנתאות בסניף נושא התלונה:
‏יום שני ‏31 ‏מרץ ‏2008 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
חיים עוזר כתובת:
761 סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
הנני לפנות אליכם בגין שרות לקוי ומבזה שניתן לאבי מאת פקידת משכתאות של בנק הפועלים בסניף חיים עוזר פ"ת.
אבי פנה למוקד המשכנתאות של בנק הפועלים בשבוע שעבר וברר אודות מחזור משכנתא שלקח בעבר.
המוקדנית אמרה לו שלא תוכל לספק לו את המידע הדרוש וכי יאלץ להגיע לסניפו ולהיפגש עם נציג המשכנתאות.
אבי קבע פגישה עם המוקדנית והגיע אתמול לסניף.
בסניף ישבה נציגה אחת של משכנתאות שטיפלה בלקוח אחר שהגיע לקבל שרות.
כשאבי ראה כי הדבר אורך זמן רב וכי הסניף עומד להסגר נגש אל הפקידה ושאל אותה האם הדבר יארך עוד זמן רב והאם תוכל לקבל אותו? - הפקידה שאלה אותו – אתה ממתין לשרות בקופה? (בזמן שהקופות נמצאות בקומה אחרת של הסניף)ענה לה בשלילה ואמר כי הוא ממתין לקבלת שרות ממנה - האם אתה מוזמן להיום? והוא ענה שכן.
אז היא השיבה לו כי אינה יודעת על כל זימון של לקוח נוסף וכי חבל שימתין ועוד'.
הפקידה סירבה בכל תוקף לתת לאבי שרות ואפילו לא ניסתה לעשות מאמץ כלשהו לברר עם המוקד האם הוא הוזמן או לכל הפחות לאותת לו בזמן המתנתו כי הוא ממתין לשווא.
אין לי מילים לתאר את הזלזול שהופגן כלפי אבי שעזב את עבודתו מוקדם מהרגיל והגיע מחדרה לקבל שרות והוא לקוח של 37 שנים בבנק שיצא מהסניף כעוס ועם תחושת עלבון ועוגמת נפש.

לתגובתכם אודה
עוגמת נפש סוג הנזק :
העברת התלונה לדרג הבכיר בארגון פתרון נדרש :

בנק הפועלים שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה