פרטי התלונה

תלונות בנק הפועלים

תלונות בנקים

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה בנק הפועליםשעות פתיחה בנק הפועלים גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
סחיטת לקוחות נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏16 ‏אוגוסט ‏2005 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
ארצי כתובת:
תיאור הבעיה:
‏יום שלישי 15 נובמבר 2005

מבלי לפגוע בזכויות

לכבוד,
הנהלת בנק פועלים
משכן - פועלים משכנתאות
רח' הנגב11
תל אביב.

באמצעות פקס:03-5669064 ,03-5673793


שלום רב,

הנדון: התעשרות שלא כדין - ע"י סחיטת לקוחות
ביום 16 לאוגוסט 2005 פניתי לסניף משכן בנתיבות וביקשתי את לדעת את היתרה לסילוק מלא של הלוואת המשכתא שעל שמי ושמספרה 33/04/935384/041, נאמר לי שהיתרה לסילוק נכון לאותו יום עומדת על 26,515 ₪, בו ביום שילמתי את מלוא הסכום בשובר לזכות בנק משכן, ומתוך הבנה ואמונה שבכך מסתיימים קשריי עם בנק משכן, ביטלתי את הוראת הקבע לחיוב החודשי בחשבוני בבנק.
להפתעתי,כחודש ימים לאחר סילוק החוב, קיבלתי דרישת תשלום על סך 299.94 ₪ בגין יתרה בהלוואה, פניתי למוקד משכן לבירור העניין ונאמר לי ע"י הנציגה בשם "הילה" "שלא להתייחס לדרישת התשלום כי החוב סולק במלואו", וכך נהגתי.
לאחר זמן קיבלתי בדואר את פירוט החוב המצורף להלן ועל פיו עולה כי נותר חוב על ההלוואה בסך 173.19 ₪ וכן חיוב בגין ביטוחים בסך 126.25 ₪, סה"כ 299.94 ₪, על אף מה שהונחיתי ע"י נציגתכם, ועל אף השגותיי ולפנים משורת הדין מבחינתי, שילמתי סך של 310 ₪ ביום 2.10.2005. סכום המכסה ואף עובר את כל יתרת החוב.
להפתעתי הנוספת, במהלך חודש אוקטובר שוב קיבלתי דרישת תשלום והפעם על סך 121.02 ₪.
ביום 23 לאוקטובר פניתי שוב למוקד משכן והפעם לאחר בירור טלפוני ממושך עם נציגה בשם "אסמהן" נאמר לי שאין לשלם את דרישת התשלום, כי כל החוב שולם במלואו ותוך 21 ימים אני צפוי לקבל אישור על סילוק ההלוואה, ואם אני רוצה, אני אף יכול לפנות ישירות לקבל את האישור מוקדם יותר בבנק בת"א.
למוד ניסיון רע בהתנהלות מולכם, ביקשתי לבטל את ביטוח הנכס וביטוח החיים (בבקשה המצורפת בזאת), על מנת להקטין את החיובים העתידיים שתמשיכו לחייב על אף הבטחותיכם, כפי שחששתי וכפי שאכן התאמתו חששותיי.
היום, 15.11.2005 קיבלתי שיחת טלפון מנציג מוקד משכן בשם "פיני" ודרש שאשלם סכום נוסף של 300 ₪ לסילוק סופי של ההלוואה, מהיכן למה ואיך? לאלוהים פתרונים.
לנוכח התנהלות זו, איני יודע כבר איך להתייחס אליכם, התנהגותכם בפרשה זו עברה מזמן את גבול הטעם הטוב ואף מעלה בי הרהורים על שיטה שפיתחתם לסחיטת כספים מלקוחות הבנק ולהתעשרות שלא כדין.
על כל פנים, אני דורש במפגיע לקבל אישור על סילוק ההלוואה לאלתר, שכן ההלוואה שולמה במלואה ואף מעבר לכך, כל פעולותיי נעשו במלואם על פי הנחיות נציגיכם, כל יתרות החוב האחרות שלכאורה קיימות, אתם יצרתם אותם במו ידיכם, בצורה מלאכותית ומכוונת ע"י מסירת מידע מטעה - ועל כך, אם צריך אני אתדיין אתכם בבית המשפט.
כמו כן אין בסמכותכם להחזיקני כבן ערובה בכך שהינכם מסרבים להנפיק את האישור לסילוק המשכנתא עד למילוי דרישותיכם האחרות והחוצפניות. ההלוואה סולקה במלואה!!!
אני לא במצב "סחיט", איני מתכוון למכור את הנכס ואיני זקוק לאישור על סילוק המשכנתא לשם כך, זהו עניין עקרוני גרידא, יש לי "אורך נשימה" רב, ואני אגיע לכל מקום שיידרש לרבות המפקח על הבנקים, ערכאות משפטיות, התקשורת לכל סוגיה, וגם כמובן לפרסם את התנהגותכם באינטרנט שכל עם ישראל יידע באיזה אופן מגיע הקוויאר לשולחנה של שרי אריסון.

בתקווה שהשכל הישר יגבר על תאוות הבצע.


בכבוד רב,
פנחס כהן
העתקים:
משרד האוצר, המפקח על הבנקים.
אתר תלונה- http://www.tluna.co.il
עגמת נפש סוג הנזק :

בנק הפועלים שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה