פרטי התלונה

תלונות בנק הפועלים

תלונות בנקים

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה בנק הפועליםשעות פתיחה בנק הפועלים גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס לא הוגן כלפי הלקוח נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
ארצי כתובת:
תיאור הבעיה:
אני לקוחה של בנק הפועלים מגיל 16 בסניף אשדוד 658. לפני כחצי שנה גיליתי שהבנק מושך לי מהפקדונות כסף ללא ידיעתי.פניתי לפניות הציבור של בנק הפועלים וסיפרתי את מה שקרה לי וביקשתי הסבר.קיבלתי שיחה טלפונית מסגן המנהל משה שביקש ממני לבוא לסניף על מנת להסביר את מה שקרה. מה שהסתבר שהבנק משך כסף על מנת לכסות את החריגה בחשבון והוא מצטער שזה קרה ללא ידיעתי. ביקשתי ממנו שפעם הבאה אני אשמח אם יצרו איתי קשר לפני המשיכה מהפקדון. הסברתי לסגן המנהל שהכסף שנמצא בפקדון הוא לטובת הלימודים ואין לי אפשרות לעבוד בזמן הלימודים ולהורים שלי אין אפשרות לממן לי את הלימודים. היום בשעה 12:30 קיבלתי שיחת טלפון מפקידת בנק בשם יעל שאמרה לי שאני נמצאת בחריגה גדולה ושאני יבוא לסגור מיד את החריגה. עניתי לה שהיום אין באפשרותי לבוא ואני יבוא מחר או מחרתיים לסגור את כל המינוס, מה ששמעתי הרתיע אותי מאד, היא איימה עלי להוציא לי את הכסף מהמט"ח שאמא שלי חסכה לי לחתונה, אם אני לא יבוא היום להפקיד כסף. הסברתי לה שהיא לא יכולה לפתוח את הכסף כי זה לא "שייך" לי, היא המשיכה לדבר בזילזול ובדרישה. כלקוחת הבנק אני מאד מאוכזבת מהשירות שאני מקבלת. זאת לא הפעם הראשונה שאני מקבלת יחס דומה מצד עובדי הבנק. שמעתי שיצא חוק חדש: שמי מאחראי על המסגרות בחשבון זה בנק ישראל ולא סניפי הבנק, אני מאד שמחתי כי אני לא נוהגת לבדוק את מה שקורה לי בחשבון לעיתים קרובות וזה מה שיגביל אותי לחרוג מהמסגרת, כלומר שמחתי על המסגרת שיש לי ושאני לא יוכל לחרוג יותר. מה שבעצם מסתבר שהבנק אישר לי להגיע למצב שאני נמצאת כרגע בחריגה של כמעט פי 2 מהמותר. אני נמצאת במצב הזה באשמת הסניף, הם מאשרים לי לחרוג מהמסגרת ואחרי זה מושכים לי כסף מהפקדונות שחסכתי לטובת הלימודים. כרגע אין לי אפשרות לשלם את הלימודים שלי ומה שבנק מעיז להציע לי זה עוד הלוואות!!!!!!!!!! קשה לתאר לעצמי שיש עוד הרבה אנשים כמוני שנפגעו מסניפי בנק הפועלים ולא עשו עם זה כלום.
עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי כספי ונזיפה בעובדי הבנק. פתרון נדרש :

בנק הפועלים שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה