פרטי התלונה

תלונות בנק הפועלים

תלונות בנקים

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה בנק הפועליםשעות פתיחה בנק הפועלים גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
משיכה של 1,000 ₪ שלא בוצעה נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏09 ‏יולי ‏2008 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
ארצי כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום ,תלונה

אני מצרפת העתק מכתב שמפרט את תלונה (במכתב המקורי במקום X רשומים נתונים אשר מופיעים בפרטים אישיים)


25 באוגוסט, 2008

לכבוד
שמעון ברוך
מנהל סניף 634 בנק הפועלים
ראשון לציון בפקס: 03-9687467

הנדון: משיכה של 1,000 ₪ שלא בוצעה
גרוזנר אליזבטה ת.ז. XXXXXXXXX
חשבון מס' XXXXXX

בהמשך לשיחתנו הטלפונית היום בשעה 16:00 ברצוני לציין:

1)אמא שלי גרוזנר אליזבטה לקוחה שלכם משנת 1991 (כפי שציינתי אמא שלי כמעט לא דוברת עברית – לכן אני פונה בשמה)

2)היא פנתה לסניפך פעמים רבות גם בטלפון (דרך "פועלים ישיר") וגם בכתב -
בתאריך 20/07/08 (מכתב),
בתאריך 27/07/08 לליליאן (טופס תלונת לקוח),
בתאריך 11/08/08 לרינה מימון (מכתב).

3) היא תיארה אירוע אשר קרה בתאריך 9/07/08 כאשר ניסתה למשוך סכום של 1,000 ₪ מבנק-קט בסניף אשקלון 650 אך ללא הצלחה - היא לא קיבלה את הכסף. למרות זאת חויב חשבונה בסכום של 1,000 ₪.

לאחר מספר דקות ניסתה למשוך 200 ₪ באותו המכשיר וקיבלה את הכסף.

היא ציינה כי לא עזבה את המקום במספר דקות שבין הניסיון הראשון למשוך 1,000 ₪ שלא הצליח לבין הניסיון השני למשוך 200 ₪ שהצליח.
הסכום של 1,000 ₪ פשוט לא יצא מהמכשיר.

כפי שציינתי גם בשיחה הטלפונית כל התהליך של הניסיון הראשון למשוך 1,000 ₪
לא התבצע כסדרו - לקח הרבה זמן (לא כמה שניות כפי שלוקח שבדרך כלל) עד שהמכשיר החזיר את הבנקט וכמובן, כפי שציינתי המכשיר פשוט לא נתן כסף.

אני פונה אליך במכתב מכיוון שהיית חסר סבלנות ומאוד לא אדיב בשיחה הטלפונית.
חזרת ואמרת שאתה "לא רוצה לשמוע יותר שאמא שלי לא קיבלה את הכסף".
לטענתך הבדיקה העלתה שהסכום של 1,000 ₪ יצא מהמכשיר.

לכן, אני מבקשת:

א)לקבל תשובה בכתב מהמחלקה שבדקה את עניין – תשובה המפרטת באיזו שעה בדיוק בוצעה המשיכה, כמה זמן עבר בין המשיכה הראשונה למשיכה השניה ופרטים הטכניים נוספים הרלוונטיים למקרה.

ב)לתאם אפשרות לראות את סרט שצולם במצלמת הבנק בתאריך 9/07/08 ומתעד את כל מה שקרה באותו הערב ליד מכשיר הבנק-קט
לטענת הבחורה דוברת רוסית שדיברה עם אמא שלי בתאריך 5/08/08 (בחורה בשם מאיה התקשרה לאמא שלי, אך אמא שלי לא הבינה אותה טוב,
לכן מאיה העבירה את השיחה לבחורה דוברת רוסית).


ג) לבדוק את העניין שוב בצורה יסודית.


העתק: בנק ישראל – תלונות של לקוחות וברורים בתחום הבנקאות היחידה לפניות
הציבור, הפיקוח על הבנקים
בנק הפועלים- מרכז לטיפול בפניות לקוחות
אתר תלונה




בתודה מראש,
ילנה צ'סטבן
054-XXXXXXX

עוגמת נפש,עלבון, סוג הנזק :

בנק הפועלים שירות לקוחות

, תגובה:
בנק הפועלים שם ותפקיד:
שלום רב, תגובה:
תשובה נמסרה לפונה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה