פרטי התלונה

תלונות בנק הפועלים

תלונות בנקים

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה בנק הפועליםשעות פתיחה בנק הפועלים גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טיפול ארוך מזמן שבו התחייב בפני הבנק לגרירת משכנתא נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
ארצי כתובת:
סניף נווה ים והנהלה כללית סניף חברה:
תיאור הבעיה:
הגשתי בקשה לגרירת משכנתא בסניף נווה ים בראשון לציון לאחר שלפני זמן קצר הקפאתי משכנתא והפקדתי את הסכום הנדרש ו- 20% יותר בפקדון זמני כנגד ההקפאה, נאמר לי שמשך הטיפול בגרירה יהיה כ- שבועיים ימים. כנגד אמירה זו תכננתי את תזרים המזומנים בחוזה הרכישה.
את כלל הניירת הנדרשת ע"פ הבנק הגשתי לסניף ב- 5/8/08 לשביעות רצונה של הפקידה שטיפלה בנושא שלי,ביקשתי בכל לשון של בקשה לנסות ולהקדים את הטיפול כיוון שנדרשתי לכסף כבר ב- 15/8 10 ימים לאחר מכן, פניתי לסניף ב- 14/8 ונאמר לי שהנושא בטיפול ויצאה בקשה זירוז במייל, כמובן שנאלצתי לקחת הלוואה על סכום של 70000 אלף ש"ח כדי לגשר על הפער שנוצר לי, מאז ועד היום אני מתקשר אחת ליומיים, כדי לבדוק מה קורה ועדיין אין אישור סופי לנושא, מספר פעמיים נאמר לי בסניף ששוב נשלח מייל והנושא בטיפול.
אנחנו 22 ימים לאחר בקשת הטיפול שלי וטרם ראיתי את האישור הנדרש, ברצוני לציין שכל ההלוואה שלי הינה הלאות זכאות שחלקה אמור אף להפוך למענק, כנדג הבנק שועבד הבית שעולה מליון ושמונים אלף ש"ח וזאת כנגד הלוואה של 60000 ש"ח, נראה לי שבטיפול בנושא היתה התרשלות, חוסר טיפול ממוקד, ואני מרגיש שקיבלתי טיפול רע מאוד, אשמח באם תזרזו בדחיפות את הטיפול בנושא שלי ותתיחסו לתלונה שלי.
אני עם בנק הפעולים בנושא משכנתאות גמרתי.
עוגמת נפש סוג הנזק :
זיורז הבקשה ופיצוי כספי על ריביות שנדרשתי לשלם על הלוואת גישור ובזבוז זמן, טלפונים וכעס ועוגמת נפש פתרון נדרש :

בנק הפועלים שירות לקוחות

, תגובה:
בנק הפועלים שם ותפקיד:
שלום רב, תגובה:
קיבלנו את פנייתכם.
נבדוק את הפנייה עם הגורמים המטפלים ונשיב ישירות לפונה.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה