מסגרת אשראי |
נושא התלונה: |
יום חמישי 24 נובמבר 2005 |
תאריך האירוע: |
אזור ירושלים |
אזור: |
ארצי |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
לאחר אין ספור מכתבים לביתי וכן יצירת קשר טלפוני איתי (שמבקשים ממני להגיע לסניף 538) על מנת להגדיל לי את מסגרת האשראי בהתאם למינוס שקיים אצלי בחשבון (לפי הנחיות בנק ישראל) לקחתי חופשה קלה מהעבודה וניגשתי לסניף הבנק שלי לאחר כשמונה חודשים שבהם לא הייתי צריך כלל להגיע לסניף (יש אינטרנט). מסתבר שהפקידה (סופי) כלל לא מעונינת להגדיל לי את המסגרת, לפי טענתה אני לא מבצע מספיק פעולות (ואז הם לא מרווחים מספיק מעמלות), לכן אם ברצוני להעלות המסגרת עליי להגדיל את הפעילות בבנק.
אני לא רוצה להגדיל שום פעולה בבנק, אני בבנק הזה 13 שנה ומעולם לא חזר לי שיק או הוראת קבע (בלי ע הרע).
מדוע קראו לי? מדוע הטריחו אותי? מדוע העליבו והשפילו אותי אל מול לקחות אחרים בו בזמן שלא נזקקתי כלל לשירותם של אותם פרעונים אשר לא ידעו את יוסף.
|
בזבוז זמן, עלבון, הטרדה. |
סוג הנזק : |
הגדלת המסגרת והתנצלות. |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|