פרטי התלונה

תלונות בנק הפועלים

תלונות בנקים

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה בנק הפועליםשעות פתיחה בנק הפועלים גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טיפול רשלני בבקשת משכנתר ועיכוב שלב הביצוע נושא התלונה:
‏יום שני ‏28 ‏נובמבר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
מודיעין סנטר, מודיעין כתובת:
תיאור הבעיה:
לאחר שקיבלנו אישור למשכנתא ותאריך שבו הצ'ק לפקודתנו יהיה מוכן, גילינו ברגע האחרון שאין צ'ק מאחר והבנק דורש מסמכים נוספים מהקבלן שבונה את הדירה. מבירור לא רשמי שנערך נודע לנו כי הסיבה לעיכוב היא יחסים עכורים בין הבנק לקבלן, שבחר בנק אחר ללות את הפרוייקט במודיעין. שתי נקודות מרגיזות במיוחד:
1. למרות הידע המוקדם בעניין זה, לא נעשתה כל פניה אלינו או לקבלן על מנת להסדיר את העניין, אלא לאחר פנייתנו ברגע האחרון לאחר אי-קבלת הצ'ק.
2. הבנק סירב בתוקף לשמור על שערי הריבית שסיכמנו, למרות שהוא האחראי הבלעדי לעיכוב ולאי- הטיפול בעיכוב ביצוע המשכנתא. כתוצאה מכך עשוי להיגרם לנו נזק כספי כפול - א. הריבית על המשכנתא גבוהה יותר, ב. התשלום לקבלן במועד מאוחר יותר צמוד למדד וכו'. אחרי יום שלם של טלפונים ומריבות נאמר לנו ש"יהיה בסדר" אבל אישור רשמי לגבי הריבית לא נתקבל.

במהלך כל הטיפול התקשורת מול הבנק היא חד-צדדית, כולל "אני יחזור אליך" שלא מתקיים בתדירות סבירה. בנוסף נסיונות לקבל מהסניף אישור בכתב למה שקרה לא נענו. נדמה לנו שמדובר במקרה פשוט של זילזול בוטה בלקוח, בזבוז זמננו ושירות ברמה נמוכה מאוד, כאשר העיכוב מסיבות פוליטיות פנימיות של הבנק גורם לנו למתח רב ולנזקים כספיים, אבל זה לא מעניין אף אחד.

בתאריך 28-11-05 נמסר לנו הצ'ק בריבית המקורית. מאוחר יותר באותו יום הועלתה הריבית ע"י בנק ישראל ב 0.5 אחוז וריבית הפריים עלתה גם כן. בחישוב מהיר עיכוב נוסף במסירת הצ'ק היה גורם לנו הפסד של 50,000 ש"ח.



כספי סוג הנזק :
שיפור השירות. פיצוי כספי. התנצלות. פתרון נדרש :

בנק הפועלים שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה