פרטי התלונה

תלונות בנק הפועלים

תלונות בנקים

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה בנק הפועליםשעות פתיחה בנק הפועלים גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גביית עלמות לא חוקיות נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
ארצי כתובת:
כצנלסטו, ראשל"צ סניף חברה:
תיאור הבעיה:
יש לי חשבון בנק בסניף כצנלסון בראשון לציון של בנק הפועלים, החשבון הזה הוגדר כחשבון סטודנט בשנת 2003 כשהתחלתי את לימודיי. הגדרת החשבון כחשבון סטודנט פגה בשנת 2006 וחידשתי את ההגדרה לשלוש שנים נוספות משום שאני לומד לתארים מתקדמים. לאחר שהתחתנתי ביולי של 2008, העברתי את החשבון שלי לבנק אחר אך השארתי סכום קטן בבנק הפועלים, על מנת שלא לסגור את החשבון. בדצמבר של 2008, ללא ידיעתי וללא הודעה מראש, שינו בסניף הבנק את ההגדרה של החשבון לחשבון רדום והתחילו לגבות ממנו עמלות ניהול (למרות שהוגדר כחשבון רדום על ידי הבנק). מאחר וזה אינו החשבון העיקרי שלי ומאחר וההגדרה של החשבון כחשבון סטודנט הייתה אמורה להימשך עד לאוקטובר של 2009, לא טרחתי לעקוב אחר החשבון ולבדוק האם נלקחת ממנו עמלה.
לפני כחודש, נכנסתי לחשבון וגיליתי ששינו את מעמדו ושלקחו ממנו עמלות מדצמבר של 2008 ועד עכשיו (ספטמבר 2009). הגעתי אל הסניף של בנק הפועלים בכצנלסון ופקידה שהייתה מאוד לא מעוניינת לעזור, בשם כוכי, אמרה לי שזו אחריות שלי לשים לב שהם שינו את הגדרת החשבון. הפקידה הודתה שהחשבון היה אמור להיחשב כחשבון סטודנט על לאוקטובר 2009 ולא ידעה למה המעמד שלו שונה ומדוע אני לא קיבלתי הודעה על השינוי. למרות זאת, הפקידה אמרה שאני אוכל לקבל החזר רק על 4 החודשים האחרונים ולא לקבל בחזרה את מלוא הסכום. טענתי בפני הפקידה שמה שהיא מתארת נקרא גם "שיטת מצליח" ושלדעתי, זה לא חוקי. התשובה היתה שבין אם זה חוקי או לא, זה לא משנה ושאני לא אקבל בחזרה את הסכום. לאחר משא ומתן עם הבנק, הם הסכימו להחזיר לי כסף על שישה חודשים של עמלות (מתוך 9 חודשים) ונאמר לי שעליי להגיע לסניף ולהוציא את הסכום. כאשר פניתי לסניף הקרוב למקום מגוריי, נטען בפניי שהחשבון שלי ריק. מאז (לפני כשבוע) ועד היום אני מנסה ליצור קשר עם כוכי, או כל פקיד/ה אחר/ת מסניף כצנלסון אך אני זוכה להתעלמות. כבר 3 פעמים נאמר לי שיחזרו אליי אך הם החליטו להתעלם.
בנוסף, בביקור הראשון שלי בסניף כצנלסון חתמתי על מסמכים לסגירת החשבון אך נודע לי שלא רק שהם לא סגרו את החשבון, אלא שהבנק עדיין מוריד ממנו עמלה. בידי מסמכים המפרטים כי החשבון נסגר אך בבנק מאיימים כי החשבון נכנס למינוס.
הסכום הכספי עליו מדובר אינו גדול ואולי זו קטנוניות מצידי לריב עם הבנק על כ- 100 ש"ח אך מצד שני, הבנק למעשה כייס את החשבון שלי מבלי שאשים לב ולקחו כסף שלא היו אמורים לקבל. אין סיבה שלא יחזירו את מלוא סכום העמלות משום שלא הודיעו על השינוי בהגדרת החשבון, כנדרש.
החובבנות של פקידי הסניף וחוסר הרצון לעזור מכעיסים במיוחד. לא סגרתי את החשבון הזה במקור על מנת להשאיר לי את האופציה לחזור לבנק הפועלים בקלות אך אחרי התצוגה הזו של אפאטיות וחובבנות אין לי ספק שלבנק הזה אני כבר אחזור.
כספי סוג הנזק :
החזר של כל כספי העמלות שנגבו בצורה לא חוקית. פתרון נדרש :

בנק הפועלים שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה