יחס מזלזל ואדישות כלפי הלקוח. |
נושא התלונה: |
אזור השרון |
אזור: |
ארצי |
כתובת: |
575 |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
ניסיתי למשוך 3500 ש"ח מכספומט, הופיעה לי הודעה כי אינני רשאית,יצא הכרטיס והלכתי,למחרת אני רואה כי ירד מחשבוני הסכום. פניתי לסניף הגשתי בקשה לבירור ומשכו אותי שבועיים וחצי כדי לומר לי שזה מבחינתם סגור ושאני לקחתי את הכסף. נתקלתי ביחס אדיש ומזלזל מצד הפקיד רועי שלא ניסה לתת לי ולו הרגשה טובה כי אני בידיים טובות, דרשתי לדבר עם מנהלת הסניף אך היא לא הסכימה מהסיבה כי זה לא תפקידה לטפל בבעיות!!!!! בקיצור, היחס מחפיר חוסר אמון מוחלט שלי בבנק ובפקידים . ביקשתי שיראו לי את הסרט של הכספומט אך הם טוענים שבשום אופן לא! ואם ארצה זאת אני צריכה להגיש תביעה שתימשך כמובן שנה לכל הפחות..... הבנק הגדול במדינה גונב מהאנשים הקטנים!
פשוט בושה וחרפה. אני מבקשת עזרה ממישהו... בבקשה אני לפני חתונה וסטודנטית כך שכל סכום זה משמעותי ולא מדובר ב100 ש"ח אלא 3500!!!!!!
|
|
|
|
|