פרטי התלונה

תלונות בנק הפועלים

תלונות בנקים

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה בנק הפועליםשעות פתיחה בנק הפועלים גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
רחל ארליך נושא התלונה:
סולומון עזרא שם/כינוי:
‏יום שני ‏05 ‏דצמבר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
רח' אח"י אילת ק.חיים כתובת:
תיאור הבעיה:
לפני כחדשיים הפקדתי צק בהפקדה ממוחשבת עם שם משפחה בלבד בהיסב .הבנק החזיר את הצק .פניתי למנהל הסניף ולאחר המתנה ארוכה הוא התפנה לשוחח איתי.לאחר ששמע את הבעיה פנה לרחל ארליך שמטפלת בצקים מהפקדה ממוחשבת ובצקים חוזרים .לאחר ששוחח איתה הוא השיב לי ש"לפי הוראת בנק ישראל -חייב להיות שם מלא של בעל החשבון "
(נראה לי שהוא לא ידע את הנוהל המדויק או שהיא שקרה לו או שהוא חיפה עליה)
טענתי שזה לא נכון.ומאז המשכתי להפקיד צקים ללא שם פרטי.ביום 5.12.05 הגעתי לסניף לטפל במספר בעיות.בין היתר הפנו אותי(לאחר שהמתנתי אצל מישהו אחר)לרחל ארליך.לא היה אצלה אף אחד.התישבתי מולה (היא היתה עסוקה עם ניירת שהיתה מונחת על שולחנה).מיד היא ביקשה תעודת זהות. מסרתי לה את התעודה כשהיא ממשיכה להתעסק עם הנירת שעל שולחנה.לאחר שבררתי וטיפלתי בבעיה אמרתי לה שברצוני לקבל כרטיס אשראי ושנאמר לי ע"י הפקיד הקודם שהיא מטפלת בנושא.ואז היא הפנתה אותי לפקיד אחר(כשכל אותו הזמן היא מתעסקת ומעיינת במסמכים שעל שולחנה)שוב פעם המתנתי בסבלנות אצל עובד אחר בסניף,הוא אמר לי לפנות לרחל ארליך ולמלא טופס בקשה.שוב פעם חזרתי לרחל ארליך ,מולשולחנה המתין בחור כשהיא עסוקה בשיחה עם עובדת אחרת של הסניף.שאלתי את הבחור עם הוא ממתין לרחל ולאחר שהשיב בחיוב שאלתי אותו למה הוא לא מתיישב מולה,הוא השיב לי שהיא עסוקה.אמרתי לבחור שלפי דעתי שיחות עם עובדי הסניף עליה לנהל לאחר קבלת קהל. הבחור התישב מול רחל ארליך ואז היא אמרה לנו "אתם מפריעים לי"השבתי לה שזו כוונתי כי עכשיו שעת קבלת קהל ועזבתי את הסניףו

בנק הפועלים שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה