|
|
|
|
|
|
צ'קים מחו'ל |
נושא התלונה: |
יום שלישי 12 ינואר 2010 |
תאריך האירוע: |
אזור הצפון |
אזור: |
מרכז מסחרי מעלות |
כתובת: |
מעלות |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
מדי פעם אני מקבלת צ'ק בלירות שטרלינג מאבא שלי. וכל פעם חוזרים על אותו סיפור.
אני מפקידה את הצ'ק וחייבת לחכות 45 יום עד שאני מקבלת את הכסף. הבעיה שלי זה שהכסף יוצא מהחשבון של אבא שלי בתוך שבוע. אז יש לי שאלה פשוטה לאן נעלמת הכסף שלי? למה שבנק הפועלים יהנה מזה במקומי ועוד אני צריכה לשלם עמלה על השרות הזה? משהו לא תקין פה.
|
כספי |
סוג הנזק : |
שאני אקבל הכסף בזמן הולם אחרי שהם מקבלים את זה או שאני אקבל הריבית במקום הבנק. |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
בנק הפועלים שירות לקוחות
, תגובה:
|
בנק הפועלים |
שם ותפקיד: |
שלום רב, |
תגובה: |
אנו מודים לך על פנייתך אלינו.
אנו נברר את האמור בפנייתך ונשיב בכתב לכתובת הרשומה בחשבון
לשרותך,
המרכז לטיפול בפניות לקוחות
בנק הפועלים בע"מ |
פתרון: |
|
|
|