חוסר אפשרות לקבל מידע,אם הגיע פקס למדור ביטוח משכנתאה רק תשובה האם הגיע הנייר. |
נושא התלונה: |
יום רביעי 14 דצמבר 2005 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
ארצי |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
הנני לקוח בנצ משכן ומידי שנה אני מחדש את הביטוח בחברה חיצונית.ואני שולח לבנק את הפוליסה החדשה המשועבדת על שם הבנק(לפקס03-7140693 מדור ביטוח).כל מה שאני מבקש לדעת מהבנק שמחוייב להיות מס' 1 בשירות לדעת האם הגיע הפקס.כבר למעלה משנה אני מקבל תשובה שניתן לדעת רק תוך 14 יום והם בתהליך שיפור ,
|
ביזבוז זמן משוטף לי ולבנק |
סוג הנזק : |
הצבת פקידה ומס' טלפון שבו ניתן לדעת האם הגיע הפקס |
פתרון נדרש : |