פרטי התלונה

תלונות בנק הפועלים

תלונות בנקים

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה בנק הפועליםשעות פתיחה בנק הפועלים גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוסר אפשרות לקבל מידע,אם הגיע פקס למדור ביטוח משכנתאה רק תשובה האם הגיע הנייר. נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏14 ‏דצמבר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
ארצי כתובת:
תיאור הבעיה:
הנני לקוח בנצ משכן ומידי שנה אני מחדש את הביטוח בחברה חיצונית.ואני שולח לבנק את הפוליסה החדשה המשועבדת על שם הבנק(לפקס03-7140693 מדור ביטוח).כל מה שאני מבקש לדעת מהבנק שמחוייב להיות מס' 1 בשירות לדעת האם הגיע הפקס.כבר למעלה משנה אני מקבל תשובה שניתן לדעת רק תוך 14 יום והם בתהליך שיפור ,
ביזבוז זמן משוטף לי ולבנק סוג הנזק :
הצבת פקידה ומס' טלפון שבו ניתן לדעת האם הגיע הפקס פתרון נדרש :

בנק הפועלים שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה