|
|
|
|
|
|
עלבון לקוח |
נושא התלונה: |
שוחט בתיה שוחט |
שם/כינוי: |
יום שישי 16 אפריל 2010 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
ארצי |
כתובת: |
613 |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
אי התיחסות ולגלוג ללקוח הבנק מיזה 35 שנים[שזו הפעם הראשונה שהתלונן
בתאריך15.4.10 ראיתי באינטרנת שנימשך מחשבוני בבנק צק על םך ארבע עשרה אלף 340 שח" בימקוס הסכום של 143 שח" שהיה רשום על הצק שלי לאחר מיספר פניות שלי ביוםשישי לשרות *2407 אומנם סודר החשבון אני בתומי חשבתי לנכון לידעה את מנהל הםניף על המיקרה חיים המנהל התיחם לתלונתי בזילזול רב דיבר אלי בליגלוג לדעתי היה חרבהיותר מתאים ליכתוב לי מיכתב התנצלות ביכדי שמיקריס כאלו לא יקרו בעתיד בברכה דר" ב שוחט
|
עלבון |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
בנק הפועלים שירות לקוחות
, תגובה:
|
בנק הפועלים |
שם ותפקיד: |
שלום |
תגובה: |
התלונה טופלה מול הלקוחה. |
פתרון: |
|
|
|