פרטי התלונה

תלונות בנק הפועלים

תלונות בנקים

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה בנק הפועליםשעות פתיחה בנק הפועלים גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוי נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏01 ‏יוני ‏2010 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
ארצי כתובת:
תיאור הבעיה:
הבנק אינו מאפשר גישה טלפונית לסניף. הבוקר ניסיתי לברר בסניף ביאליק ברמת גן האם יתכן שהבנק גובה 12.8% ריבית להלוואה שלה 100% ביטחון נזיל מאשה קשישה (חמותי). כל שביקשתי היה לשוחח עם הפקידה כדי להבין האם חמותי הבינה כראוי את הפקידה . (בבנק שלי אותה הלוואה ניתנת בריבית של 5.5%!!!) לא ביקשתי לדעת מה מצב חשבונה של חמותי או כל פרט אחר שיפר את סודיות הבנקים. כל שביקתי הוא לבדוק שחמותי לא תנוצל. בשום אופן לא הסכימו להעביר את השיחה לסניף ולפקידה שנקבתי בשמה. לאחר כ- 40 דקות של ויכוח עם טלפוניסטית שהציעה שאגיע מצפון הארץ לרמת גן כדי להציג את השאלה לפקידה ובהמשך בשיחה עם "בנקאי מוסמך" שהסכים ! לתווך ולשוחח עם אותה פקידה אך הסביר שעלי להסביר לחמותי בת (כמעט 80) כיצד להתקשר למוקד, להקיש את מס' תעודת הזהת ושהיא תסביר לטלפוניסטית "המנוסה" שאני רוצה רק לשאול שאלה.
התייאשתי. את ההלוואה כבר לא יקחו בסניף זה. ואוי לבושה של שירות קלוקל. האם כך יבטיחו שניתן יהיה לנצל קשישים שאינם בקיאים ברזי הטכנולוגיה החדישה ולא יאפשרו אף לא שיחה אינפורמטיבית כללית?
מן הראוי שלקוחות בנק הפועלים יצביעו ברגלים. תמורת כספם מגיע להם שירות טוב יותר!
לשנות את שיטת העבודה. לא לגלות חלילה סודות פרטיים אבל לתת שירות בהיגיון. פתרון נדרש :

בנק הפועלים שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה