|
|
|
|
|
|
שירות לקוחות גרוע ביותר |
נושא התלונה: |
אזור השרון |
אזור: |
ארצי |
כתובת: |
סניף גן העיר - תל-אביב |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
זהו צירוף של מספר בעיות:
1. לאחר שסיכמתי עם הבנק על רבית מסוימת על פיקדון הם שינו את הרבית מבלי שהודיעו לי.
2. כשניסיתי ליצור קשר איתם הם לא חזרו אלי למרות שהשארתי שלוש הודעות במוקד שירות לקוחות.
3. במקרה אחר שבו נגנב כרטיס האשראי שלי, אמרו לי שאי אפשר לשלוח את הכרטיס לסניף אחר, אבל לאחר שהטרחתי את עצמי לסניף המדובר (גן העיר) הודיעו לי שכבר שלחו אותו.
4. באופן כללי מוקד שירות הלקוחות הוא מאוד לא מקצועי (אך אדיב בצורה מוגזמת , כל מילה שניה זה ברשותך אדוני).
|
|
|
|
|
|
|
|
בנק הפועלים שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|