|
|
|
|
|
|
זלזול בלקוחות |
נושא התלונה: |
יום חמישי 19 ינואר 2006 |
תאריך האירוע: |
אזור הצפון |
אזור: |
ארצי |
כתובת: |
620 |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
הגעתי לסניף שלי לקבל כרטיס בנקומט אשר נבלע בעקבות הקשה שגויה של קוד סודי. הגעתי קצת לפני סגירת הסניף, מחלקת בנקאות כללית וכרטיסים בנקאיים הייתה כמעט ריקה, למעט בן אדם אחד שחיכה לפדיקה. אדם זה התיישב עם הפקידה לבירור כלשהו. במהלך השיחה שהייתי עדה לה התברר כי האדם- בחור צעיר הוא אחיין של אחת העובדות. ואז התחילה שיחה פרטית על כל המשפחה והעיסוק הנוכחי של הבחור ועוד דברים שלא היו קשורים כלל לסיבה בשבילה באים לבנק. במשך חצי שעה ישבתי והקשבתי לשיחה המעניינת. הפקידה בכלל לא התעניינה בי, היא הייתה עסוקה בשיחה. לאחר חצי שעה קמתי ואזבתי את המקום עם כעס גדול. אפשר היה לסיים את העניין ב-3 שניות- להחזיר לי את הכרטיס וזהו. זאת לא הפעם הראשונה שאני נתקלת בזלזול מסוג זה בסניף זה.
|
בזבוז זמן, זלזול מוחלט |
סוג הנזק : |
ניזוף בעובדת (שאני לא יודעת את שמה) ושיפור יחסים ל |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
בנק הפועלים שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|