התנהלות אבסורדית ויחס מחפיר |
נושא התלונה: |
יום שני 13 יוני 2011 |
תאריך האירוע: |
אזור השפלה |
אזור: |
רמלה |
כתובת: |
618 |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
נשלחתי לסניף 618 ע"י סניף אקספרס (לשם עברתי לאחר חוסר שביעות רצון מסניף 618), במטרה למשוך כסף מהפיקדון האישי של צה"ל לצורך הרשמה למוסד לימודים.
הוסבר לי בסניפי שאין להם גישה לעשות פעולה זאת ועלי לגשת לסניף המרכזי ברמלה.
הגעתי לסניף 618 בשעה 18:00 וחיכיתי במשך שעתיים לקבלת שירות. בשעה 20:00 הגיע תורי, כאשר נגשתי לפקידה והסברתי לה את רצוני היא טענה כי המערכת של משרד הביטחון נסגרת בשעה 18:00 ואין לה מה לעשות בנידון, לאחר התייעצות עם פקידה נוספת הם הציעו לי להגיע ביום אחר.
מובן כי לאחר המתנה של שעתיים אין הדבר מתקבל על הדעת. יש להדגיש כי לא יכולתי לדעת מידע ספציפי זה, ולתכנן מראש את הגעתי לסניף בשעה מוקדמת יותר.
לאחר שקמתי והלכתי לכיוון היציאה נוכחתי לדעת כי הדלת של הסניף נעולה, פניתי לשומר בבקשה לפתוח את הדלת, אך השומר טען שהמפתחות לא נמצאים אצלו.
פניתי בקריאה לאזור הפקידות ושאלתי אותן איפה המפתח- אלה אמרו שהמפתח אצל השומר.
וכך במשך רבע שעה טורטרתי מהשומר לפקידות בכוונה לאתר את האדם שהמפתחות נמצאים ברשותו.
אין מילים בכדי לתאר את תחושת חוסר האונים והכעס שחשתי בעת יציאתי מהסניף.
אני דורשת בתוקף מבנק הפועלים לפצות אותי על העוגמת הנפש שנעשתה, וכמובן לייעל את המערכת של הבנק, למשל- להתריע מראש כי פניות מהסוג שלי לא יתקבלו לאחר השעה 18:00, בכדי שמקרים כאלו לא יקרו לאנשים נוספים.
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
|
|
|
|