פרטי התלונה

תלונות בנק הפועלים

תלונות בנקים

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה בנק הפועליםשעות פתיחה בנק הפועלים גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התנהלות אבסורדית ויחס מחפיר נושא התלונה:
‏יום שני ‏13 ‏יוני ‏2011 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
רמלה כתובת:
618 סניף חברה:
תיאור הבעיה:
נשלחתי לסניף 618 ע"י סניף אקספרס (לשם עברתי לאחר חוסר שביעות רצון מסניף 618), במטרה למשוך כסף מהפיקדון האישי של צה"ל לצורך הרשמה למוסד לימודים.
הוסבר לי בסניפי שאין להם גישה לעשות פעולה זאת ועלי לגשת לסניף המרכזי ברמלה.

הגעתי לסניף 618 בשעה 18:00 וחיכיתי במשך שעתיים לקבלת שירות. בשעה 20:00 הגיע תורי, כאשר נגשתי לפקידה והסברתי לה את רצוני היא טענה כי המערכת של משרד הביטחון נסגרת בשעה 18:00 ואין לה מה לעשות בנידון, לאחר התייעצות עם פקידה נוספת הם הציעו לי להגיע ביום אחר.
מובן כי לאחר המתנה של שעתיים אין הדבר מתקבל על הדעת. יש להדגיש כי לא יכולתי לדעת מידע ספציפי זה, ולתכנן מראש את הגעתי לסניף בשעה מוקדמת יותר.

לאחר שקמתי והלכתי לכיוון היציאה נוכחתי לדעת כי הדלת של הסניף נעולה, פניתי לשומר בבקשה לפתוח את הדלת, אך השומר טען שהמפתחות לא נמצאים אצלו.
פניתי בקריאה לאזור הפקידות ושאלתי אותן איפה המפתח- אלה אמרו שהמפתח אצל השומר.
וכך במשך רבע שעה טורטרתי מהשומר לפקידות בכוונה לאתר את האדם שהמפתחות נמצאים ברשותו.
אין מילים בכדי לתאר את תחושת חוסר האונים והכעס שחשתי בעת יציאתי מהסניף.

אני דורשת בתוקף מבנק הפועלים לפצות אותי על העוגמת הנפש שנעשתה, וכמובן לייעל את המערכת של הבנק, למשל- להתריע מראש כי פניות מהסוג שלי לא יתקבלו לאחר השעה 18:00, בכדי שמקרים כאלו לא יקרו לאנשים נוספים.
עוגמת נפש סוג הנזק :

בנק הפועלים שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה