פרטי התלונה

תלונות בנק הפועלים

תלונות בנקים

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה בנק הפועליםשעות פתיחה בנק הפועלים גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התנהגות פסולה של מנהךת מחלקת בנקאות פרטית ברחובות נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
ארצי כתובת:
תיאור הבעיה:
סניף רחובות615 - בנקאות פרטית.

לאחר תאום מראש, קיימתי פגישה עם הבנקאי מר יוסף עזר. מאחר והיה טיפול בסגירת 10 קופות גמל, ארכה הפגישה שעה וחצי.
מספר פעמים במשך הפגישה, נכנסה גברת ובנוסח בוטה גערה במר עזר "שהפגישה איתי עורכת הרבה זמן". אותה גברת (מאוחר יותר הובהר לי שזו היתה מנהלת המחלקה) לא טרחה להציג עצמה וכן כלל לא ברכה אותי בשלום. לו היתה גברת זו פונה אלי בצורה אנושית ומבקשת ממני לאפשר למר עזר טיפול כלשהוא עם אדם אחר, הייתי נענה ברצון.

רבותי,עובד בנק ובמיוחד עובד בתפקיד ניהולי חייב לנהוג בנימוס וכללי התנהגות נאותים.
במקרה זה הייתה התנהגותה של מנהלת המחלקה מעליבה ומתנשאת כלפי לקוח של הבנק.

כמו כן עלי להעיר שרצוי לאפשר לבנקאי המנהל דיון עם לקוח, לנתק את הטלפון. תוך כדי הפגישה נתקבלו שיחות טלםון רבות.

יש לי חשבון ב DEUTSCHE BANK בגרמניה. כאשר אני מתקשר לאיש הקשר שלי מתקבלת לעיתים הודעה שהאיש עסוק ומוצע להשאיר הודעה והבטחה שאיש הקשר יתקשר טלפונית לאחר סיום פגשתו.

זה לא מספיק לגבות עמלות! עליכם להתנהג בהתאם לכללי התנהגות התואמים בנק כה גדול כו שלכם.
עלבון סוג הנזק :

בנק הפועלים שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה