פרטי התלונה

תלונות בנק הפועלים

תלונות בנקים

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה בנק הפועליםשעות פתיחה בנק הפועלים גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוי נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בעייתי עם בנק הפועלים מתחילה בערך לפני כשנה,במהלך השנה האחרונה נתקלתי בשירות לקוי שפגע בי ישירות,השפיל אותי במצבים בנוכחות אחרים ובפעמים אחדות אף פגע בכיסי,הבעייה העיקרית הראשונה היתה לפני שנה בה טילפנתי לפועלים ישיר ושאלתי האם הסניף בצפת פתוח ביום שישי,נענתי בחיוב וזאת למרות שהדגשי בפני נציגת השירות מספר פעמים שאני גר ברמת גן ולכן חשוב לי להגיע לסניף שלי בצפון רק אם הוא אכן פתוח ולא לבזבז כסף על נסיעה סתם,כמובן כאשר הגעתי לצפון הסניף היה סגור ונסיעתי היתה לחינם,כאשר טילפנתי לפועלים ישיר בנושא,לאחר בדיקה שלהם,והאזנה לשיחה הם טענו כי "הם מנצלים אך טעויות קורות" זו התגובה היחידה שהיתה בנושא,למרות שמיותר לציין את עוגמת הנפש (הפסד יום עבודה,הוצ' נסיעה ועוד....) ,מעבר לכך במהלך השנה האחרונה כל פנייה שלי (ולא היו יותר מידי) לשאלה לפועלים ישיר היתה כרוכה במאמץ מיותר ומתיש בכדי לקבל שירות אך הבעיות העיקריות היו הרבה מעבר לכך,לפני כשלושה חודשים,מסרתי לחבר קרוב צ'ק על סך 100 ש"ח,כאשר חבר זה הפקיד את הצ'ק התעדכן בחשבוני סכום לחיוב של 1000 ש"ח במקום ה100 ש"ח,טעות "קטנה" זו,הביאה אותי למצב בו לא יכולתי למשוך כלל מחשבוני כסף במשך יומיים שלמים עד שהתאזן חזרה חשבוני כפי שהיה אמור להיות,כחודש וחצי לאחר מכן,כאשר עמדתי בתחנת דלק,במטרה לתדלק,וכאשר אני יודע בוודאות שיש סכום נכבד של כסף בחשבוני מאחר וקיבלתי משכורת באותו יום,פתאום לאחר התדלוק הסתבר כי "אין אישור לעיסקה" (אני מחזיק בכרטיס אשראי שמחוייב ישירות דרך חשבון הבנק,וכל עוד יש כסף בחשבון לא צריכה להיות בעייה,חשוב לציין כי כאשר יש כסף בחשבון והכרטיס איננו עובר אני מופנה מחברת האשראי לטיפול הבנק),בשיחה לפועלים ישיר,הסתבר ששוב היתה "תקלה טכנית" והפעם מסגרת האשראי שלי מסיבה שלא ידועה התאפסה ל0 ש"ח,וזאת למרות שדאגתי חודש מראש להסדיר את מסגרת האשראי שלי עקב החוק החדש,פועלים ישיר,לא נתן כל פתרון לבעייה שלי,בשלב זה הייתי בתחנת הדלת במשך יותר משעתיים עד אשר הגיעו חברים לשלם את החשבון,למרות שדרשתי תשובות מפועלים ישיר ולקיחת אחריות,מעבר לכך שחזרו אלי מהסניף בבוקר להתנצל,לא שמעתי דבר מהם,וזאת למרות שהדגשתי שחזרה של הסניף אלי לא תספק אותי,ולסיום,השיא היה ביום שישי האחרון וזה גם מה שגרם לי להחליט לפנות לגורם אחר מעבר לבנק הפועלים מאחר וכנראה "שהטעויות" שם לא מפסיקות,כאשר ערכתי קניות בסופר,שוב התקבלה הודעה של "אין אישור",שוב היה לי מספיק כסף בחשבון (פי שלוש ממחיר העיסקה שביצעתי),שוב היה צורך לטלפן ללא הפסקה בכדי להשיג אישור למרות שאין בעיות בחשבון הבנק שלי,ושוב עמדתי מושפל מול שאר הלקוחות בעודם ממתינים כ20 דקות עד חצי שעה רק בכדי שאני יסיים עם ה"אישורים" שלי,אני מקווה שמכתב זה בעזרתכם יביא לתגובה הולמת כלשהי מהבנק,מעבר ל"אני מצטער אדוני" לא שמעתי כל תגובה מהבנק ובהתחשב במספר הפעמים שהם פישלו ההתנצלות כבר לא ממש מקובלת עלי,חשוב לי להדגיש,כי בכל בעייה שפניתי לפועלים ישיר בכדי לפתור אותה,לא היתה להם יכולת לעשות דבר ותמיד הפנו אותי חזרה לסניף שלי,מאחר ובחלק מהמקרים נתקלתי בתקלות של הבנק מעבר לשעות הפעילות הייתי צריך להמתין זמן לא סביר לפתרון בעיות וזאת למרות שהבעיות לא נוצרו עקב בעייה שקשורה אלי בדרך כלשהי,במכתב לא קצר זה תיארתי רק חלק מהתקלות שהבנק עשה וגרמו לי עוגמת נפש אדירה,בימים אלו אני בשלבי החלטה האם להישאר חבר בבנק הפועלים (אלמלא ההיכרות האישית שלי עם אנשי הסניף שאותם אני מכבד ומעריך כבר לפני שנה הייתי עוזב) עקב טעויות כביכול שחוזרות על עצמן ואינני יכול כבר לשאת את השפלה של טעיות מסוג זה.
עוגמת נפש סוג הנזק :
הפתרון איננו צריך להגיע ממני,אלא מהבנק,אני מקווה ש פתרון נדרש :

בנק הפועלים שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה