פרטי התלונה

תלונות בנק הפועלים

תלונות בנקים

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה בנק הפועליםשעות פתיחה בנק הפועלים גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס לקהל נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
הרצל 32, נתניה כתובת:
612 סניף חברה:
תיאור הבעיה:
סניף 612 של בנק הפועלים מתעלל בלקוחות ע"י יחס מזלזל.
רק צריך להכנס לסניף כדי לראות זאת: קשישים מחכים 2-3 שעות כדי להתקבל אצל פקיד . הפקידים עצמם עסוקים מחצית הזמן בענינים אישיים ולא יודעים את עבודתם לכן מתיעצים בכל נושא אחד עם השני ושוכחים לחזור לעמדה שלהם...
ניסיתי להתלונן אצל מנהל הסניף על היחס לו "זכיתי" מפקידה מוזנחת שצעקה עלי ועל אחרים.: מנהל הסניף איננו, הסגן שלו אותר לאחר חצי שעה, לא הציג את עצמו, תחקר אותי על נושאים לא רלוונטים וכשניסיתי להתלונן דחה את דברי באמתלות מוזרות:"הבנק בשיפוץ, לפקידה יש בעיות, הקהל בעיתי "וכו'. ובאמצע קם ואמר שאינו מוכן להקשיב.
ניסיתי להתלונן דרך האתר האינטרנט של הבנק, אך עד היום לא טרחו להגיב.
ניסיתי לפנות לנציב התלונות שלהם אך לא ניתן להשיג אותו.
עוגמת נפש סוג הנזק :
סילוק האחראים ואותם פקידים שבאים לעבודה כדילהתעלל פתרון נדרש :

בנק הפועלים שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה