|
|
|
|
|
|
חוסר מתן שירות ופגיע בלקוח |
נושא התלונה: |
אזור הדרום |
אזור: |
ארצי |
כתובת: |
ערד |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
לאחר מספר פניות לסניף באמצעות המוקד כל בקשותיי מזה שנתיים נתקלו בסירוב.
הסניף נותן הרגשה שאני לא שווה כלום למרות הכנסותיי מעבודה קשה מסתכם בכ 12000 ש"ח בממוצע.
למרות בקשות חוזרות לעבור לסניף אחר נתקלתי בסרוב למרות שעברתי דירה למרחק של 150 ק" מהסניף.
היום אני מבקש לסיים את הקשר עם הבנק אך הם מערימים קשיים רבים
|
עלבון |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
בנק הפועלים שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|