פרטי התלונה

תלונות בנק הפועלים

תלונות בנקים

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה בנק הפועליםשעות פתיחה בנק הפועלים גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התנהגות המנהלת אורית בעת מסירת מכתב להנהלה נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏27 ‏נובמבר ‏2011 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
ארצי כתובת:
כרמיאל סניף חברה:
תיאור הבעיה:
אחרי שהגשתי תלונה דרך האתר , כתבתי מכתב ושלחתי לגורמים הרלוונטיים בעניין , הייתי בבנק ומסרתי את המכתב למנהלת הסניף בשם אורית על התנהלות העניינים בבעיות עם המחלקה העיסקית , ונגשתי לפקידה , המנהלת באה אחרי ולא התייחסה ללקוחות שנמצאים בבנק ואמרה לי , אני לא מוכנה לקבל מכתב שיש בו דברים של שקר , אמרתי לה מה שכתוב נכון ואת יכולה להגיב על המכתב והשאירה את המכתב על השולחן של הפקידה , אחרי כמה דקות ניגשתי לחדרה של המנהלת ואמרתי לה מהאיתיקה והכבוד לא צריך לדבר מול הלקוחות ולגיד שאני משקר במכתב ויצאתי מהחדר .
אני חושב שצריך להחליף את הצוות העיסקי ברבורטים שנבין עם מי אנחנו מתעסקים , הרמת האף המיותרת הפסד לכל המחלקה , מי שגודל ומקבל תפקיד טוב ברמה טובה צריך שישאיר אצלו קצת ערכים ונימוס כלפי לקוחותיו , דבר שנעלם בתקופה האחרונה מהמחלקה

בעניין שלחתי מכתב ואני מצרף אותו

סונדוס מחשבים
ע"מ: 024798803
דיר אל אסד
טל- 049888951 , נייד : 0505400676
תאריך : 25/11/2011
לכבוד : הנהלה הראשית של בנק הפועלים בע"מ
יהודה הלוי 63 , בנין בנק הפועלים, תל-אביב 65781

א.נ
הנדון : עבודה בלתי אחראית של המחלקה העסקית בסניף כרמיאל

אני נעמה חוסיין בעל עסק משנת 1993 , החשבון שלי ( 383901) מנוהל בבנק פועלים משנת 1988 , אז הייתי סטודנט והמשכתי בפעילות הבנקאית עד היום הזה באותו בנק ובאותו סניף (סניף כרמיאל – 747 )
לצערי הרב בתקופה האחרונה התחלתי להרגיש ( גם כמה חברים ) שהמדיניות השתנתה בבנק , וחתלנו להרגיש שיש חוסר ידע בעבודתם של הפקידים , ותמיד מלחיצים אותנו בכל מיני בקשות מיותרות למשל תוך שנה ביקשו ממני שלוש פעמים דוחות מע"מ ומס הכנסה והייתי מוסר וכל פעם שואל למה , התשובה היא לא מצאנו אצלנו .
לפני כחודש הבנק החזיר לי שיק מחשבון הפרטי שלי ( 478007) למרות שלא היה צריך להחזירו ומכתב בנושא שלחתי למנהלת הבנק החדשה בסניף גברת רונית ולצערי הרב לא היה מענה הגיוני ( המכתב יצורף )
ביום החזרת השיק ניגשתי לבנק לברר למה החזירו את השיק , הייתה התבטאות בוטה מאדון איגל הנכבד שהתחיל לדבר בצורה לא מתאימה לסגן מחלקה עסקית בבנק הפועלים , דבר שאילץ את מנהלת הבנק להכניס אותו לחדר שלה ולדבר איתי על הנושא , הסברתי לה שאין סיבה הגיונית להחזרת השיק והסכימה איתי , ואמרה מדגם שאומר " טיפש זרק אבן בבאר , וצריך עשרה חכמים להוציא אותו " הבנתי שהמנהלת הבינה עניין ושתסדר את העניין . והיא שאלה אותי למה אתה נכנס לחריגות קטנטנות בחשבון ( למחרת כל פעם אני מסדר החריגה ) אמרתי שיש המון שיקים חוזרים של לקוחות , מסגרת הניכיונות לא מספיקה , אני מחזיר כ 10000 ₪ בחודש עבור הלוואות , יש לי המון שיקים של לקוחות תקועים ולא יכול להשתמש בהם , יש לי שיקים עם הסימן " לא למוטב " שלא יכולים לעשות עליהם ניכיונות , נכנסתי לפרויקט בניית בית וקניית אדמה , פיתוח ובנית גדרות , שעלו לי 4 מליון שקל , ופתחתי חנות חדשה שהייתה השקעה של 100000 ₪ והכול הייתי מעדכן את אדון איגל וגברת ניבאל , וכל פעם ביקשתי מהם לבוא לבקר ולבדוק ולהתרשם ממה שיש לי , ולצערי לא עשו כלום
המנהלת ביקשה ממני ללכת הביתה ,וקבענו פגישה לעוד כמה ימים והבטיחה לטפל בעניין השיק החוזר , ולמצוא פתרון לחריגות עד סוף השנה
בפגישה לצערי הרב המנהלת אמרה שהיא עוד לא ישבה ולא בדקה את החשבון , ושהיא תחזור אלי בתחילת השבוע שאחרי , לצערי הרב המנהלת נטשה אותי עוד פעם ואני בעצמי חזרתי אליה בטלפון בסוף השבוע ולצערי הרב, אמרה שהיא לא יכולה לעשות כלום בעניין ,אדישות ללא גבול
באותו יום שדברתי איתה בטלפון נגשתי לבנק ולצערי הרב עוד פעם הבנק החזיר שני שיקים 1400 + 677 , אם היו מכבדים את השקים החריגה תהיה כמה מאות שקלים ,הפקדתי כסף שהוריד את המסגרת ב 20000 פחות , והשקים שחזרו הופקדו עוד פעם וכובדו . כשהייתי בבנק באותו יום אמרתי למנהלת שעד עכשיו לא עשית כלום ,אז היא אמרה לי אני מצטערת שלא חזרתי אליך והוציאה ניירות מהמדפסת ומסרה לגברת ניבאל לבדוק מה צריך לעשות , ולצערי הרב גברת ניבאל לא בדקה ולא עשתה כלום בעניין עד היום
בתאריך 24/11/2011 הייתי בבנק עשיתי כמה פעולות , בזמן היותי אצל גברת ניבאל ביקשתי ממנה לבטל שיק שלי שהוצג ב 22/11/2011 והיא סירבה להחזיר אותו בטענה שאסור לבטל שיק חוץ מזה כשהתחילה לעשות ניכיונות לשקים כל הזמן דיברה בטלפון עם מישהי מהבנק על לקוחות ועסקאות ולא התייחסה שמולה יושב לקוח וצריך לטפל בצורה אדיבה ומתאימה .מה עוד שאני מכהן כסגן מנהל בבית ספר וכל דקה חוסכת ועוזרת לחזור לבית הספר מוקדם .
הרבה פעמים אני ניגש לקופות במחלקה העסקית ויש המון אנשים ולחץ , והלקוחות מתחילים להתלונן אז שולחים אותנו לקופות הפרטיים שמיצר מצב מביך ולא נעים עם הלקוחות הפרטיים , ומבקשים ממר איגל שתהיה עוד קופאית הוא עונה שאין , ולהפך לפעמים באים לקופה ויש אנשים פרטיים שמקבלים שרות ומעכב אותנו . פשוט מאוד אין סדר
החשבון שלי מנוהל בסניף כבר יותר מ 20 שנה ולא הייתה שום בעיה בחשבון וגם האחים שלי וותיקים בסניף ואנחנו היה לנו החלק הגדול בגיוס רוב הלקוחות מדיר אל אסד לסניף , וכמה פעמים ביקש ממני אדון איגל להמליץ על אנשי עסקים מכפרי וכך היה .
אני היום מכין רשימה של יותר מ 25 לקוח מכפרי וחברים שגויסו על ידי לבנק ומגישים מכתב הסתייגות מסניף הבנק , ואיך הפכה העבודה עם הסניף סיוט גדול וזה נובע מחוסר הידע בחלקה וחוסר אכפתיות כלפי הלקוחות .


העתקים :
1- עו"ד מונגי סאלחה - דיר אל אסד
2- הנהלת בנק הפועלים בסניף כרמיאל
3- המחלקה לתלונות ציבור www.tluna.co.il מספר התלונה: 69564


נעמה חוסיין
0505400676



בנק הפועלים שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה