פרטי התלונה

תלונות בנק הפועלים

תלונות בנקים

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה בנק הפועליםשעות פתיחה בנק הפועלים גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מה שהתרחש אחרי שפנו אלי מההנהלה הראשית של בנק הפועלים - התנהגות מנהלת הבנקi נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
ארצי כתובת:
כרמיאל 747 סניף חברה:
תיאור הבעיה:
סונדוס מחשבים
ע"מ: 024798803
דיר אל אסד
טל- 049888951 , נייד : 0505400676
תאריך : 1/12/2011
לכבוד : הנהלה הראשית של בנק הפועלים בע"מ
יהודה הלוי 63 , בנין בנק הפועלים, תל-אביב 65781

א.נ
הנדון : התנהגות מנהלת הבנק

אני נעמה חוסיין כבר פניתי אליכם בעניין המחלקה העסקית של סניף כרמיאל ( 747) לצערי הרב יום ראשון ‏27 ‏נובמבר ‏2011 אחרי שהגשתי תלונה דרך האתר , כתבתי מכתב ושלחתי לגורמים הרלוונטיים בעניין , הייתי בבנק ומסרתי את המכתב למנהלת הסניף בשם אורית על התנהלות העניינים בבעיות עם המחלקה העסקית , ונגשתי לפקידה , המנהלת באה אחרי ולא התייחסה ללקוחות שנמצאים בבנק ואמרה לי , אני לא מוכנה לקבל מכתב שיש בו דברים של שקר , אמרתי לה מה שכתוב נכון ואת יכולה להגיב על המכתב והשאירה את המכתב על השולחן של הפקידה , אחרי כמה דקות ניגשתי לחדרה של המנהלת ואמרתי לה מהאתיקה והכבוד לא צריך לדבר מול הלקוחות ולגיד שאני משקר במכתב ויצאתי מהחדר .
אני חושב שצריך להחליף את הצוות העסקי ברובוטים שנבין עם מי אנחנו מתעסקים , הרמת האף המיותרת הפסד לכל המחלקה , מי שגודל ומקבל תפקיד טוב ברמה טובה צריך שישאיר אצלו קצת ערכים ונימוס כלפי לקוחותיו , דבר שנעלם בתקופה האחרונה מהמחלקה אני מרגיש בדד .
ביום שלישי 29/11/2011 דיברו איתי מההנהלה הראשית ושאלו והתעניינו כמה דברים , והבטיחו לי שסגן המנהלת איגל והמנהלת אורית ייצרו איתי קשר על מנת ליישב דברים , ולצערי לא דברו איתי .
היום 01/12/11 יום חמישי הייתי בבנק , ולהפתעתי הפקידה מסרה לי שהמנהלת צריכה לדבר איתי , אמרתי תלוי כמה צריך לחכות כי יש לי דברים לעשות בחנות שלי
כשסיימתי המתנתי עוד 10 דקות על מנת שלא תגיד המנהלת שלא המתנתי , אחרי שנכנסתי לחדר , אדון איגל ישב בצד , לא דיבר אפילו מילה אחת עד שיצאתי מהחדר , במהלך השיחה אמרה לי המנהלת שראינו את מכתבי התלונה שלך , ואני עכשיו רוצה שניישב המצב , אמרתי לה קודם כל אם לא הייתי בא לבנק היום את לא היית אפילו מתקשרת אלי , אבל אחרי חודש נטישה טוב שנזכרת עכשיו , מה שהבנתי מן השיחה איתה שהיא לא תכבד שום שיק אם לא יהיה כיסוי באותו יום עסקים ועל כך היא מסרה לי מכתב בנדון , לצערי לא דיברה על החזרת השקים שלא בצדק , לא דיברה על היחס הגס עם איגל , לא דיברה על כך שהיא מזלזלת בלקוחות , שלא חוזרת אליהם , אפילו יש יחס של רמאות , מצד אומרת שיהיה בסדר ואני אבדוק את העניין , ומצד שני מחזירה שיקים , לא דיברה על כך שגרמה לי נזק עצום עם הספקים , לא דיברה על כך שהיא מסרה ניירות לניבאל לטפל בתיק ועד היום ניבאל לא עשתה כלום , נראה לי שהמנהלת בכלל אין לה סמכות אפילו על הפקידים שלה , שום דבר לא זז , לא מצדה ולא מצד הפקידים , לא דיברה על כך שהיא עד היום לא הסתכלה על החשבון שלי , לא דיברה על כך היא פגעה בכבוד שלי מול הלקוחות בעט מסירת השיק , אפילו הוסיפה חטא שאמרה שלא היה לקוחות , בושה וחרבה .
אני צריך להזכיר דבר חיובי שקרה תוך השיחה שקבענו זמן לפגישה אצלי בעסק ב- 15/12/2011 אני מקווה עד התאריך הזה לא תהיה שום בעיה בהתנהגותם במחלקה . עוד מדגיש שמר איגל לא אמר אפילו מילה אחת .


העתקים :
1- חאתם דאוד – כלכלן ורו"ח
2- עו"ד מנגי סאלחה
3- המחלקה לתלונות ציבור דרך האתר www.tluna.org.il
מספר תלונה 69564

4- הנהלת סניף כרמיאל – 747






בכבוד רב
נעמה חוסיין

כספי + עלבון + סוג הנזק :

בנק הפועלים שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה