מה שהתרחש אחרי שפנו אלי מההנהלה הראשית של בנק הפועלים - התנהגות מנהלת הבנקi |
נושא התלונה: |
אזור הצפון |
אזור: |
ארצי |
כתובת: |
כרמיאל 747 |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
סונדוס מחשבים
ע"מ: 024798803
דיר אל אסד
טל- 049888951 , נייד : 0505400676
תאריך : 1/12/2011
לכבוד : הנהלה הראשית של בנק הפועלים בע"מ
יהודה הלוי 63 , בנין בנק הפועלים, תל-אביב 65781
א.נ
הנדון : התנהגות מנהלת הבנק
אני נעמה חוסיין כבר פניתי אליכם בעניין המחלקה העסקית של סניף כרמיאל ( 747) לצערי הרב יום ראשון 27 נובמבר 2011 אחרי שהגשתי תלונה דרך האתר , כתבתי מכתב ושלחתי לגורמים הרלוונטיים בעניין , הייתי בבנק ומסרתי את המכתב למנהלת הסניף בשם אורית על התנהלות העניינים בבעיות עם המחלקה העסקית , ונגשתי לפקידה , המנהלת באה אחרי ולא התייחסה ללקוחות שנמצאים בבנק ואמרה לי , אני לא מוכנה לקבל מכתב שיש בו דברים של שקר , אמרתי לה מה שכתוב נכון ואת יכולה להגיב על המכתב והשאירה את המכתב על השולחן של הפקידה , אחרי כמה דקות ניגשתי לחדרה של המנהלת ואמרתי לה מהאתיקה והכבוד לא צריך לדבר מול הלקוחות ולגיד שאני משקר במכתב ויצאתי מהחדר .
אני חושב שצריך להחליף את הצוות העסקי ברובוטים שנבין עם מי אנחנו מתעסקים , הרמת האף המיותרת הפסד לכל המחלקה , מי שגודל ומקבל תפקיד טוב ברמה טובה צריך שישאיר אצלו קצת ערכים ונימוס כלפי לקוחותיו , דבר שנעלם בתקופה האחרונה מהמחלקה אני מרגיש בדד .
ביום שלישי 29/11/2011 דיברו איתי מההנהלה הראשית ושאלו והתעניינו כמה דברים , והבטיחו לי שסגן המנהלת איגל והמנהלת אורית ייצרו איתי קשר על מנת ליישב דברים , ולצערי לא דברו איתי .
היום 01/12/11 יום חמישי הייתי בבנק , ולהפתעתי הפקידה מסרה לי שהמנהלת צריכה לדבר איתי , אמרתי תלוי כמה צריך לחכות כי יש לי דברים לעשות בחנות שלי
כשסיימתי המתנתי עוד 10 דקות על מנת שלא תגיד המנהלת שלא המתנתי , אחרי שנכנסתי לחדר , אדון איגל ישב בצד , לא דיבר אפילו מילה אחת עד שיצאתי מהחדר , במהלך השיחה אמרה לי המנהלת שראינו את מכתבי התלונה שלך , ואני עכשיו רוצה שניישב המצב , אמרתי לה קודם כל אם לא הייתי בא לבנק היום את לא היית אפילו מתקשרת אלי , אבל אחרי חודש נטישה טוב שנזכרת עכשיו , מה שהבנתי מן השיחה איתה שהיא לא תכבד שום שיק אם לא יהיה כיסוי באותו יום עסקים ועל כך היא מסרה לי מכתב בנדון , לצערי לא דיברה על החזרת השקים שלא בצדק , לא דיברה על היחס הגס עם איגל , לא דיברה על כך שהיא מזלזלת בלקוחות , שלא חוזרת אליהם , אפילו יש יחס של רמאות , מצד אומרת שיהיה בסדר ואני אבדוק את העניין , ומצד שני מחזירה שיקים , לא דיברה על כך שגרמה לי נזק עצום עם הספקים , לא דיברה על כך שהיא מסרה ניירות לניבאל לטפל בתיק ועד היום ניבאל לא עשתה כלום , נראה לי שהמנהלת בכלל אין לה סמכות אפילו על הפקידים שלה , שום דבר לא זז , לא מצדה ולא מצד הפקידים , לא דיברה על כך שהיא עד היום לא הסתכלה על החשבון שלי , לא דיברה על כך היא פגעה בכבוד שלי מול הלקוחות בעט מסירת השיק , אפילו הוסיפה חטא שאמרה שלא היה לקוחות , בושה וחרבה .
אני צריך להזכיר דבר חיובי שקרה תוך השיחה שקבענו זמן לפגישה אצלי בעסק ב- 15/12/2011 אני מקווה עד התאריך הזה לא תהיה שום בעיה בהתנהגותם במחלקה . עוד מדגיש שמר איגל לא אמר אפילו מילה אחת .
העתקים :
1- חאתם דאוד – כלכלן ורו"ח
2- עו"ד מנגי סאלחה
3- המחלקה לתלונות ציבור דרך האתר www.tluna.org.il
מספר תלונה 69564
4- הנהלת סניף כרמיאל – 747
בכבוד רב
נעמה חוסיין
|
כספי + עלבון + |
סוג הנזק : |
|
|
|
|