|
|
|
|
|
|
ביטול כרטיס אשראי ללא ידיעת הלקוח.. האומנם??? |
נושא התלונה: |
יום חמישי 22 דצמבר 2011 |
תאריך האירוע: |
אזור השרון |
אזור: |
ארצי |
כתובת: |
סניף נתניה 612 |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
ביטול כרטיס אשראי פעיל ללא התראה בגלל כרטיס תחליפי שלא נאסף מהסניף.
בעת שהותי בקניות סופ"ש התכוונתי להשתמש בכרטיס האשראי שברשותי.
אך סניף השופרסל סירב לקבלו בטענה שהכרטיס מבוטל. בבושת פנים יצאתי מהסניף אך ניסיתי למשוך כסף באמצעות כ. אשראי אך הבנקט גם כן טען שלא ניתן לספק שירות לבעל כרטיס זה.
לאחר שניסיתי מספר הסברים חילופיים לסניף השופרסל נאלצתי לשוב לביתי ללא הקניות.
בפניתי לפועלים בטלפון נאמר לי שהכרטיס בוטל בגלל שהוזמן לי כרטיס חילופי לפני שלושה חודשים ועד כה לא נאסף ולכן מסיבות בטחון הכרטיס בוטל.
איך מבטלים כרטיס פעיל ללקוח? ובלי להתריע לא?
מדובר בפדיחה שנייה שאותו סניף גורם לי. אני דורש הסברים להבין איך דבר כזה קורה והאם זה היחס שיש לספק ללקוח בבנקאות פרטית?
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
פיצוי כספי על עוגמת הנפש שנגרמה לי שבבושת פנים סירבו לקבל את הכרטיס שלי, קבלת הסבר מלומד וכתוב כולל משימות שנעשות להבטחה שהמקרה לא יחזור על עצמו |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
בנק הפועלים שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|