פרטי התלונה

תלונות בנק הפועלים

תלונות בנקים

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה בנק הפועליםשעות פתיחה בנק הפועלים גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס מזלזל ובירור משמעתי נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏27 ‏דצמבר ‏2011 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
ארצי כתובת:
נתיבות סניף חברה:
תיאור הבעיה:
אני משה מסס יש לי 2 חשבונות בבנק הפועלים נתיבות כ- 30 שנה ללא חריגות
קיבלתי הודעה מהבנק בתחילת דצמבר על חריגה של 112 ש"ח בחשבון
ניגשתי להפקיד במזומן ואז הפקידה בדלפק העיסקי הודיעה לי שיתרה שולמה
ביררתי את פשר העניין והודיעה לי ששברה חלק מתוכנית חיסכון וכיסתה את המינוס
כמובן שהודת בטעות וביקשה סליחה כמו כן ביקשה להחזיר את הכספים לתוכנית
אני רציתי לברר עם מנהל הבנק כיצד קורה דבר כזה חמור
ולכן לאחר 3 נסיונות קבעתי פגישה עם המנהל
שטחתי בפניו את חומרת העניין והודיע לי שזה מותר לבנק לעשות כן
ביררתי עם בנקים0 אחרים האם זה נכון לעשות כך
והודיעו לי שבמכלול הקיים בחשבונותיי לא יעשה כן ולא היה מקום לטעות
לכן אני מבקש התנצלות בכתב
שאם לא יעשה הדבר אני שוקל להעביר את חשבונותיי ובתי לסניף אחר ואף לפנות לגורמים יותר מוסמכים

בברכה
משה מסס ר"ח ירושלים 47 נתיבות
054-2240443
עוגמת נפש בזבוז זמן וכספי סוג הנזק :

בנק הפועלים שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה