|
|
|
|
|
|
יחס מזלזל ובירור משמעתי |
נושא התלונה: |
יום שלישי 27 דצמבר 2011 |
תאריך האירוע: |
אזור הדרום |
אזור: |
ארצי |
כתובת: |
נתיבות |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
אני משה מסס יש לי 2 חשבונות בבנק הפועלים נתיבות כ- 30 שנה ללא חריגות
קיבלתי הודעה מהבנק בתחילת דצמבר על חריגה של 112 ש"ח בחשבון
ניגשתי להפקיד במזומן ואז הפקידה בדלפק העיסקי הודיעה לי שיתרה שולמה
ביררתי את פשר העניין והודיעה לי ששברה חלק מתוכנית חיסכון וכיסתה את המינוס
כמובן שהודת בטעות וביקשה סליחה כמו כן ביקשה להחזיר את הכספים לתוכנית
אני רציתי לברר עם מנהל הבנק כיצד קורה דבר כזה חמור
ולכן לאחר 3 נסיונות קבעתי פגישה עם המנהל
שטחתי בפניו את חומרת העניין והודיע לי שזה מותר לבנק לעשות כן
ביררתי עם בנקים0 אחרים האם זה נכון לעשות כך
והודיעו לי שבמכלול הקיים בחשבונותיי לא יעשה כן ולא היה מקום לטעות
לכן אני מבקש התנצלות בכתב
שאם לא יעשה הדבר אני שוקל להעביר את חשבונותיי ובתי לסניף אחר ואף לפנות לגורמים יותר מוסמכים
בברכה
משה מסס ר"ח ירושלים 47 נתיבות
054-2240443
|
עוגמת נפש בזבוז זמן וכספי |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
בנק הפועלים שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|