פרטי התלונה

תלונות בנק הפועלים

תלונות בנקים

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה בנק הפועליםשעות פתיחה בנק הפועלים גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שרות גרוע של בנק הפעלים נושא התלונה:
שאמוק אלכסנדר שם/כינוי:
אזור חיפה אזור:
משה שרת כתובת:
743 סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ניגשתי לבצע הפקדה בסניף הפועלים ברחוב משה שרת 7432 בקריית ים
בתאריך 9.02.2012 .
ביצעתי פעולות בבנקט בתחילה הפקדתי צקים בסך 1130 ש"ח שאליו קיבלתי אישור הפקדה בבנקט .
רציתי להפקיד 3370 ש"ח
התחלתי להכניס את השטרות תחילה הכנסתי שטר של 50 לאחר שהכנסתי שטר מיד הכנסתי שטר של 20 ש"ח מייד לאחר כך יצאה אסמכתא שמעידה שהפקדתי רק 50 ש"ח ( ניראה על הצג 70 ש"ח ) לחצתי לאחר מכן פעולה מתמשכת ונבלע לי הבנקט .

לאחר מכן פינתי למוקד #2407 ודיברתי עם נציג שרות של הבנק
שעליחי להתקשר שהסניפים יהו פתוחים .


בגלל שידעתי שיש הורדות שאמורות לרדת מהחשבון שלי פניתי שוב למוקד ושאלתי עם אני יכול לבצע את ההפקדה עם כרטיס ישראכרט ולא עם בנקט.
( שנבלע לי ) התחלתי לבצע את ההפקדה במהלך כל הפקדה דיברתי עם נציגה של הבנק בשם בלה .
מיד שהכנסתי את כל השטרות 3300 ש"ח נסגרה המכונה ויצא לי פתק שהפעולה לא הושלמה .
נציגת שרות הלקוחות בלה שמעה את המקרה בזמן אמת.

בלה ניצגת שרות של הבנק אמרה לפנות לסניף הבנק 7432 שבו התבצע הפעולה לכתוב הצהרה .
בתום השביתה ניגשתי לבנק בתאריך 12.02.2012 .
ניגשתי לפקידה בשם אירנה הביקשה ממני לגשת לסניף שלי שהוא 705 שהוא נמצא ברחוב הרצל בחיפה .
ביום 21.02.2012 ניגשתי לבנק שבו מנהל חשבון דברתי עם דינה ונתבשרתי שהכסף שלי נעלם .
שם נתבקשתי לכתוב את המכתב הנ"ל המגולל את האירוע .

ניגשתי שוב לבנק בתאריך 27.02.2012 ניגשתי למנהל הבנק בשם אביטל יחד הפקידה בשם דינה ושם גוללתי שוב את הסיפור למנהל .
הוא ביקש לעשות בירור נרחב יותר .

המהלך השיחה עם המנהל הוא רמז שאולי אני לא ביצעתי את הפעולה .
הרגשתי באותו מושפל, ומואשם בגנבה מואשם בדבר שלא ביצעתי

לאחר מכן הוא אמר לחכות לתשובה מהבנק.

ביום שישי פניתי למוקד דיברתי עם בחורה בשם יבגניה וספרתי לה את הסיפור והיא נתנה לי טלפון של פניות הציבור של בנק הפועלים המרכזי .

2.03.2012 שלחתי בפקס מכתב + אישורי הפקדות + הפקדה שלא הושלמה
למס' הפקס 03-7136146
לאחר זמן מה נתנו לי מס' טלפון שבו אני יכול לאתר את מכתב הפנייה שלי
מס' הטלפון הוא 03-5673697-4 מאז פנ יתי אני מטופל ע"י בחרה בשם זמירה

ועד כתיבת מכתב זה אין להם תשובה .

הגברת הנ"ל שאלה אותם שאלות משפילות בעיני אני לקוח בנק הפועלים כבר 21 שנה .
יש לי משכנתא שהיא בבנק הזה .

שאלתי אותם אם הם יכולים לראות במצלמות ואם אני יכול ראות את הצילום מאותו ערב .

נמסר לי שאין לי מה לעשות עם זה שוב ולא לגשת שוב לבנק בנושא הזה .
שכל הנושא זה מטופל ע"י הגברת זמירה .

נמסר לי שאנ י יקבל מכתב הביתה עד היום לא קיבלתי שום מכתב .
כל הפניות נעשות דרכי שאני יוזם של השיחות על הגברת זמירה .
שמוסרת לי שעדיין אין לי תשובה .
שיחתי האחרונה עם ה גב רת הייתה בתאריך 18.03.2012 ועדיין לא הייתה תשובה .

מקקוה לטיפולכם המהיר אודה
כספי סוג הנזק :
אני רוצה את כספי בחזרה והתנצלות מהבנק על עוגמת הנפש שנגרמה לי. פתרון נדרש :

בנק הפועלים שירות לקוחות

, תגובה:
בנק הפועלים שם ותפקיד:
שלום רב, תגובה:
נברר ונשיב ללקוח ישירות פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה