פרטי התלונה

תלונות בנק הפועלים

תלונות בנקים

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה בנק הפועליםשעות פתיחה בנק הפועלים גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוסר מקצועיות ושירות גרוע נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
ככר העצמאות 11, נתניה כתובת:
749 סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ניגשתי לבנק על מנת לפתוח תוכנית חסכון "דן חסכן" עבור הבן שלי. הפקידה אמרה שלא יצא לה להתעסק בזה וזאת פעם הראשונה שלה. במהלך הפתיחה היא פנתה כמה פעמים לפקידות אחרות על מנת לקבל עזרה ולאחר 40 דקות סוף כל סוף פתחה את התוכנית. לאחר שהגעתי הביתה, נסיתי להתחבר לחשבון החדש דרך האינטרנט והופתעתי לגלות שהיא לא פתחה לי את הגישה לאינטרנט ולא חיברה את התוכנית החדשה לחשבון שלי (למרות שביקשתי ממנה). חזרתי לבנק, לאחר המתנה ארוכה בתור היא חיברה את החשבון החדש לשלי וביקשתי ממנה להנפיק לי כרטיס "דן חסכן" על מנת שבני יוכל להפקיד או למשוך את הכסף. היא התחילה להתווכח איתי שלא ניתן להנפיק כרטיס עבור קטין , למרות שקראתי באתר של הבנק שאכן מקבלים את הכרטיס עם פתיחת החשבון. רק לאחר שקראתי למנהלת מחלקה והיא הסבירה לה שאכן קיים כרטיס כזה והפקידה הזמינה אותו עבורי. אף אחד לא התקשר אלי להודיע לי שהכרטיס מוכן, רק לאחר שאני התקשרתי לפועלים בטלפון ושאלתי אם הכרטיס מוכן - נאמר לי שאכן הוא מוכן ואני יכולה לאסוף אותו בסניף.
לקחתי את הכרטיס מהבנק ונסעתי עם הילד שלי להרצליה (כי בנתניה אין מכונות דן חסכן, למרות שאותה הפקידה אמרה לי שבטוח שיש כאלו בנתניה). בסינמה סיטי גלילות מצאנו את המכונה של דן חסכן, אבל לא הצלחנו להפקיד שום סכום - המכשיר רשם הודעה שניתן להפקיד למכונה אך ורק לאחר הפקדה ראשונית בבנק. כמה פעמים צריך לגשת לבנק על מנת לפתוח תוכנית חסכון פשוטה? למה לפקידות אין ידע בסיסי בתוכניות שהן פותחות. למה אני צריכה לבזבז את הזמן שלי רק בגלל שפקידות לא יודעות את המקצוע שלהן? משקיעים כל כך הרבה בפרסום של דן חסכן, אבל שרוצים לפתוח את התוכנית לאף אחד אין תשובות או הסברים מקצועיים. גם באתר של הבנק אין מספיק מידע.

בנק הפועלים שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה