פרטי התלונה

תלונות בנק הפועלים

תלונות בנקים

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה בנק הפועליםשעות פתיחה בנק הפועלים גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
סגירת חשבון נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
ארצי כתובת:
תיאור הבעיה:
לפי שנה קבלתי טלפון מפקידה בבנק בעקבות חריגה.הסברתי שחלה אי הבנה והמשכורת מועברת ע"פ משרד החינוך בין ה 15-17. הפקידה כעסה וטענה שאנשים כמוני לא רצויים בבנק והבנק ישמח אם אעזוב. כמה ימים לאחר מכן התברר כי החריגה היתה ל4 שעות בלבד. לאחר 3 חודשים כשהגעתי לבנק והתלוננתי אצל סגנית המנהלת סוכם כי פקידה זו לא תטפל בחשבוני ואקבל טיפול מסור.בכל זאת בכל פעם שבקשתי מהבנק ליצור עמי קשר פקידה זו התקשרה ופעם אחת אף העירה "ועדיין לא עזבת? את רק מאיימת".הרגשתי מושפלת והתביישתי להגיע לסניף.שתקתי עד שלפני חודשיים התאפשר לי וכיסיתי את הלוואתי ואת חשבון החובה .
אולם התברר לי שקבלתי קנס בגין פריעת הלוואה מוקדמת ללא הודעה. אני מנסה כבר חודשיים להתקשר לבנק אך לא חוזרים אליי.
אינני מוכנה לשלם סכום זה. כשקבלתי את ההלוואה נאמר לי שאוכל לכסותה בכל שלב ללא קנס. יתרה מכך ,אני הודעתי לבנק לפני 3 חודשים שאני מתכוונת לסגור את החשבון ובשיחה נכחה סגנית המנהלת. בנק אינני מגיעה בגלל אותה פקידה ומיותר לציין שהשירות האישי שהובטח לי כלל (בפגישה שכיסיתי את ההלוואה) שעה וחצי המתנה ובזמן הישיבה באשנב הבנקאית,נעשו על ידה שיחות פרטיות ושיחות רכילות עם עובדים אחרים וקבלת לקוחות נוספים . כשבקשתי לדעת פרטים לגבי גובה ההלוואה וכדומה, היא טענה שאין לה מושג כמה זה אלא רק השערה גסה שכללה כמובן את הקנס וכדומה.
מאז התקשרתי אינסופ פעמים והשארתי הודעות. חזרו אליי פעם אחת והשאירו אותי בהמתנה מעל 45 דקות. (אותה פקידה).
מבקשת החזר על הקנס שקבלתי,
פיצוי על שיחות הטלפון, והטרחה להגיע לבנק (אינני תושבת אשקלון)
עלבון , סוג הנזק :
זיכוי בעבור הקנס, תשלום בעבור שיחות הטלפון והמתנה, ופיצוי על העלבון ועוגמת הנפש. פתרון נדרש :

בנק הפועלים שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה