פרטי התלונה

תלונות בנק הפועלים

תלונות בנקים

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה בנק הפועליםשעות פתיחה בנק הפועלים גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי מתן הסבר ללקוח ועלבון. נושא התלונה:
‏יום שני ‏25 ‏יוני ‏2012 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
ארצי כתובת:
אור עקיבא סניף חברה:
תיאור הבעיה:
הייתי בבנק בסניף אור עקיבא, הגעתי עם בת הזוג לאחד חשבונות , לחשבון משותף. לפני זה הובהר לנו שאנחנו צריכים לעביר את חשבוננו מסניפים אחרים לסניף באור עקיבא. אחרי שביצענו הנדרש נציגת בנקאות אישית ציינה שעדיין אי אפשר לעשות זאת משום שמתקיימים בחשבונינו תוכניות חיסכון. לא יכולתם לומר את זה קודם? אז היא הציע לחכות לחלון שבו אפשר למשוך את מלוא החיסכון מאחד החשבונות, להעבירו לעובר ושב, משם להעבירו לחשבון המשותף שלנו... לדעתי זאת חלמאות... ומרוב שלא האמנתי שזאת הפרוצדורה אמרתי לנציגה שלא הבנתי את מה שהיא אומרת , אז היא חייכה בחצי פה ואמרה לי העיקר שהאישה הבינה כי אשתי הנהנה. יחס הזה לא הוגן כלפי הלקוח. נתנו לי הרגשה ש"עדיף שלא תשאל גם ככה אתה לא מבין" . אני נורא מאוכזב מיחס והסיבוך של לאחד חשבונות.
הנציגה תקבל נזיפה. פתרון נדרש :

בנק הפועלים שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה